(Poistunut julkaisusta)

Kehityspäällikkö, digitaalinen asiakaskokemus
Alko Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.6.2018

Haluatko olla mukana varmistamassa huipputason asiakaskokemusta digitaalisissa kanavissamme? Haemme nyt

kehityspäällikköä, digitaalinen asiakaskokemus

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen verkkokauppatiimiimme Helsingin keskustassa sijaitsevaan pääkonttoriimme.

Digitaalisen asiakaskokemuksen kehityspäällikkönä vastaat

  • kokonaisvaltaisesta ja eheästä asiakas- ja käyttökokemuksesta digitaalisissa kanavissamme (alko.fi, mobiiliapplikaatio) huomioiden Alkon asiakaskokemusstrategian ja brändikokemuksen
  • asiakasymmärryksestä digitaalisissa kanavissa hyödyntäen eri palautekanavia, asiakastietolähteitä ja testejä sekä -ymmärryksen hyödyntämisestä kehittämisessä
  • digitaalisen asiakaskokemusvision ja tiekartan määrittämisestä sekä sen jatkuvasta päivittämisestä
  • asiakasvuorovaikutuksesta ja asiakkaan sitouttamisesta digitaalisissa kanavissa
  • tiekartan mukaisesta kehityksen toteuttamisesta yhteistyössä palveluntarjoajien ja sisäisten sidosryhmien kanssa sekä muutoksen jalkauttamisesta.

Tehtävässä menestyäksesi odotamme sinulta

  • näyttöjä digitaalisen asiakaskokemuksen johtamisesta (ml. visio, tiekartat, mittarit) ja tiekartan mukaisesta kehitystyön toteutuksesta
  • vähintään 7 vuoden aikaisempaa työkokemusta ja näyttöjä digitaalisten palveluiden määrätietoisesta kehittämisestä asiakaskokemuksen parantamiseksi
  • kykyä toimia itsenäisesti ja johtaa työsi kohti asetettuja tavoitteita varmistaen, että ympärillä olevat kollegasi sitoutuvat tavoitteisiin, suunnitelmiin ja meneillään oleviin hankkeisiin
  • osaamista verkko- ja mobiilipalveluiden suunnittelusta käytännön tasolle (käyttöliittymäprotot sekä konseptien rautalankaversiot syntyvät sinulta helposti)
  • ymmärrystä siitä, miten uusien ominaisuuksien arvo asiakkaille ja liiketoiminnalle määritetään sekä ymmärrystä verkkokaupan liiketoimintalogiikasta ja prosesseista
  • ymmärrystä keinovalikoimasta asiakkaan osallistamiseksi sekä näyttöä niiden soveltamisesta
  • soveltuvaa korkeakoulututkintoa teknillisen tai palvelumuotoilun alalta
  • suomen ja englannin kielen taitoa

Eduksesi katsomme kokemuksen ketterän kehityksen malleista ja ruotsin kielen taidon.

Innostuitko? Tule mukaan rakentamaan yhtä Suomen tunnetuimmista brändeistä digitaalisen asiakaskokemuksen näkökulmasta! Lisätietoja saat Alkon verkkokauppapäällikkö Christian Lindbergiltä puh. 040 862 1516 perjantaina 8.6. klo 13-14 ja keskiviikkona 13.6. klo 10-11 tai hakua puolestamme hoitavan Momentous Oy:n seniorikonsultilta Timo Haavistolta, puh. 040 821 2070, mieluiten perjantaina 8.6. klo 14-16 tai timo.haavisto@momentous.fi.

Hae tehtävään viimeistään 15.6. Kutsumme jo hakuaikana osan hakijoista rekrytoinnin seuraavaan vaiheeseen eli videohaastatteluun.