(Poistunut julkaisusta)

Kehityspäällikkö, Asiakasomistajuuden ketjuohjaus
SOK MEDIA

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.2.2019
Haluaisitko olla mukana kirjoittamassa uutta sivua suomalaiseen menestystarinaan? Haaveiletko pääseväsi kehittämään palveluja, jotka koskettavat lähes jokaista suomalaista? Onko sinulla kokemusta asiakkuuksien hallinnasta ja kehittämisestä kuluttajasektorilla? Asiakasomistajuus on S-ryhmän toiminnan kivijalka sekä Suomen suurin ja arvostetuin lojaliteettiohjelma.

Haemme nyt Asiakasomistajuuden ketjuohjaukseen kehityspäällikköä, jonka vastuulla on asiakasomistajuuden ydinprosessien liiketoimintaomistajana toimiminen sekä niihin liittyvän kehityksen suunnittelu ja ohjaaminen. Kehitämme asiakasomistajuuden palveluja vastaamaan digitalisoituvaa tulevaisuutta ja odotamme sinulta näkemystä kaupan alan kehityksestä, kykyä tuottaa ja hallita kehityssuunnitelmia sekä vastuullista otetta kehityksen ohjaamiseen.

Tehtäviesi painopisteenä on nykyisen CRM-järjestelmäkokonaisuuden liiketoiminnallinen kehittäminen hallitusti kohti entistä parempaa asiakas- ja käyttäjäkokemusta. Työskentelet tiiviisti yhdessä IT-palveluiden ja konseptitiimin kansa. Asiakasomistajuus koskettaa S-ryhmässä lähes kaikkia liiketoimintoja ja tukitoimintoja joten osallistut myös erilaisiin kehitysprojekteihin asiantuntijan roolissa.

Arvostamme kykyäsi tehdä liiketoimintamäärityksiä, hahmottaa laajoja kokonaisuuksia sekä erinomaisia viestintä- ja tiimityöskentelytaitoja. Lisäksi arvostamme aikaisempaa kokemustasi kaupan alalta esimerkiksi CRM- tai lojaliteettijärjestelmien, kassajärjestelmien tai maksupalveluiden saralta. Katsomme eduksi myös kokemuksen erilaisten konseptien parissa työskentelystä sekä ketterien menetelmien tuntemuksen. Odotamme ennen kaikkea luontaista kiinnostusta kehittää asiakkuuden hallintaa entistä paremmaksi, tulevaisuuden asiakasodotuksia vastaavaksi.


Tarjoamme sinulle pulpetin maailmanluokan tekijöiden seurassa SOK MEDIAssa – osaamme ajatella laatikon ulkopuolelta ja laittaa suunnitelmamme myös toimeksi. Lisäksi tarjoamme kilpailukykyisen palkan sekä S-ryhmän kattavat henkilöstöedut: https://www.s-kanava.fi/web/s-ryhma/s-ryhman-henkilostoedut

Täältä voit käydä lukemassa, miten tiimikaveri Kai on päätynyt startupeista S-ryhmään ja millaisten asioiden parissa tiimissä töitä tehdään: https://media.sok.fi/post/2019/02/asiakastietojen-hallinta/

Lisätiedot ja hakeminen
Kuulisimme sinusta seuraavaksi mielellämme lisää, joten jos saimme sinut innostumaan, pääset jättämään hakemuksesi oheisen linkin kautta keskiviikkoon 27.2. mennessä. Jos jäit vielä pohtimaan tai haluat jutella tehtävästä lisää, Henri Häikiö juttelee mielellään kanssasi. Parhaiten tavoitettavissa 12.2. klo 14:00-15:30 sekä 22.2. klo 10.00-11:30, puhelinnumerosta 050 359 6789 tai voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen henri.haikio@sok.fi.

---

SOK MEDIA – Asiakas, sisältö, kyvykkyydet
”SOK MEDIA vastaa S-ryhmän viestinnästä, markkinoinnista, kanavista, niihin liittyvästä digitaalisesta palvelukehityksestä ja asiakasomistajakonseptista. Ryhmittäydymme työn ympärille luovasti ja leveästi tai tarkasti ja fokusoidusti. Arvostamme ideoita ja kokeilemme ketterästi, mutta luovutamme harvoin. Meitä ohjaa kunnianhimo ja halu tehdä Euroopan huipputason retail-markkinointia. Kehitämme myös Suomen suosituinta lojaliteettiohjelmaa ja yhtä maan arvostetuinta aikakausmediaa – Yhteishyvää. Meillä saat olla mukana toteutuksissa, jotka kumpuavat tukevasta osuustoiminnan arvopohjasta ja muistat työuran jälkeenkin. Sellaisia ovat esimerkiksi kansainvälisesti palkitut innovaatiot Hihna247 ja Korttelitoive. Olemme osaajien keskittymä Vallilan Ässäkeskuksessa ja kaiken päälle tosi nöyriä ja vaatimattomia.”

Veepee Ääri, vanhempi propagandapäällikkö, johtaja, SOK MEDIA