(Poistunut julkaisusta)

Kehittämispäällikkö, verkko- ja markkinointianalytiikka
Työterveyslaitos

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.1.2019

Etsimme joukkoomme kehittämispäällikköä, joka auttaa meitä luomaan uudenlaista asiakasarvoa verkko- ja markkinointianalytiikan avulla.

Kehittämispäällikkönä sinulla on kokonaisvastuu verkko- ja markkinointianalytiikan pitkäjänteisestä kehittämisestä:

  • Vastaat asiakasymmärryksen kasvattamisesta digitaalisissa kanavissa sekä verkko- ja markkinointianalytiikan hyödyntämisestä siten, että ymmärtäisimme kokonaisvaltaisemmin asiakkaidemme tarpeita, käyttäytymistä ja tyytyväisyyttä asiakaspolun eri vaiheissa.
  • Vastaat verkko- ja markkinointianalytiikan toimintamallin sekä raportointi- ja mittaamiskäytäntöjen rakentamisesta.
  • Vastaat markkinoinnin ja viestinnän analytiikkatyökaluista, A/B-testauksesta ja konversio-optimoinnin tekniikoista.
  • Tuotat aktiivisesti tietoa ja analyysejä eri tarpeisiin. Nostat esiin vaikuttavia ja innovatiivisia toimenpide-ehdotuksia asiakaskokemuksen parantamiseksi sekä markkinoinnin ja viestinnän tuloksellisuuden parantamiseksi.
  • Osallistut data-ohjautuvan ajattelumallin jalkauttamiseen organisaatiomme eri yksiköihin.
  • Edistät verkko- ja markkinointianalytiikkaosaamisen kehittämistä.

Odotamme

Sinulta vankkaa kokemusta verkko- ja markkinointianalytiikasta sekä analytiikkatyökalujen erinomaista hallintaa. Ymmärrät verkkopalvelujen roolin B2B-organisaatiossa ja sinulla on osaamista verkkopalveluteknologioista sekä verkkopalvelujen kehittämisestä analytiikan avulla.

Ymmärrät laaja-alaisesti digitaalisen markkinoinnin teknologiat ja työkalut sekä niiden tuottaman tiedon hyödyntämismahdollisuudet (esim. markkinoinnin automaatio, sosiaalisen median työkalut, mediaseuranta, ohjelmallinen ostaminen, hakusanamainonta ja konversio-optimointi). Lisäksi sinulla on vahvaa osaamista verkkosisältöjen ja viestinnän vaikuttavuuden mittaamisesta.

Olet etsimämme kehittämispäällikkö, mikäli lähestyt verkko- ja markkinointianalytiikkaa strategisesta näkökulmasta ja osaat nykyhetken lisäksi tarkastella myös ennakoivasti tulevaisuutta. Sinulla on näkemystä ja monipuolista kokemusta dataohjautavan markkinoinnin ja viestinnän rakentamisesta ja palat halusta päästä luomaan kanssamme uudenlaista asiakasarvoa verkko- ja markkinointidatan avulla.

Suhtaudut innolla teknologioiden ja kehitystrendien seurantaan sekä oman osaamisesi jatkuvaan kehittämiseen. Nautit vuorovaikutustilanteista ja olet aidosti asiakaskeskeinen, oma-aloitteinen, utelias ja analyyttinen.

Tarjoamme

Sinulle näköalapaikan työhyvinvoinnin kehittämiseen yhteiskunnassamme. Sinua odottaa haasteellinen tehtävä sekä mahdollisuus tehdä aidosti merkityksellistä työtä. Pääset työskentelemään laajasti läpi organisaation yhteistyössä viestinnän ja markkinoinnin asiantuntijoidemme kanssa. Omaa työhyvinvointiasi tukevat henkilöstöetumme ovat käytettävissäsi.

Tehtävä on vakituinen ja noudatamme kuuden (6) kuukauden koeaikaa. Pätevyysvaatimuksena on korkeakoulututkinto. Toimipaikkasi on Työterveyslaitoksen Turun toimipiste. Palkkaus määräytyy Työterveyslaitoksen työehtosopimuksen mukaan. Työsuhde alkaa 15.2.2019 tai sopimuksen mukaan.

Täytä hakemus palkkatoiveineen ja ansioluetteloineen 20.1.2019 mennessä osoitteessa www.ttl.fi/rekry.

Lisätietoja

Minna Kolehmainen, johtaja Brändi, puh 045 897 2616.