(Poistunut julkaisusta)

Käyttäjäpalveluiden IT-asiantuntija
Eezy Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.7.2020

Toimenkuva
Etsimme asiakkaallemme Saloon käyttäjätukipalveluiden asiantuntijaa vastaamaan asiakkaiden IT-ympäristöstä ja loppukäyttäjien tukemisesta. Työn sisältö on pääasiassa 2-tason etä- ja lähituen tehtäviä.
Kuten:
* Ratkot tiimin tikettejä omatoimisesti ja ensisijaisesti etätyökaluja käyttäen
* Kommunikoit työn edistymisestä asiakkaalle ohjeiden mukaisesti
* Kirjaat, priorisoit ja ratkaiset palvelupyyntöjä
* Ylläpidät ja hallinnoit käyttöoikeuksia
* Hallinnoit asiakkaan työvälineitä (työasemat, mobiililaitteet ja räätälöidyt sovellukset)
* Ylläpidät asset-, konfiguraatio- ja ratkaisutietokantaa
* Toteutat vakiomuutoksia

Odotamme sinulta
Odotamme sinulta vahvaa ja ammattimaista palveluasennetta, sekä paineensietokykyä. Vähintään 2 vuoden kokemusta IT-tuesta ja ylläpidosta. Tier 1-tason teknisiä etätukivalmiuksia. Kykyä tehdä vianmääritykset puhelimitse. Kokemusta moniasiakasympäristössä toimimisesta. Erinomaisia vuorovaikutustaitoja sekä kirjallisesti, että suullisesti, ja myös englanniksi. Kokemusta Windows työasemaympäristöstä ja Azuresta.

Koulutus ja työkokemus
Toivomme, että omaat tietoteknisen alan ammatillinen koulutuksen ja muutaman vuoden työkokemuksen kautta hankitun pätevyyden.

Muut tiedot
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden jatkuvaan kehittymiseen yhä haastavampien tehtävien parissa. Jos tunnistat itsesi yllä olevasta haethan tehtävää mahdollisimman pian, sillä täytämme paikan heti sopivan löydyttyä!! Työ alkaa hetimmiten sopimuksen mukaan. Jos olet uusi hakija, luo oma hakuprofiilisi ja asiointitunnuksesi osoitteessa vmp.fi ja hae tätä paikkaa. Mikäli sinulla on jo tunnukset, voit hakea tätä paikkaa suoraan kirjautumalla sisään asiointipalveluumme.

Kesto
6 kk, mahdollisuus pidempään työsuhteeseen

Lisätietoja
Henna Hietanen, henna.hietanen@eezy.fi, 040 8022923

Hakeminen
Hae paikkaa viimeistään 04.08.2020 mennessä.