(Poistunut julkaisusta)

Käyttäjäkokemuslähtöinen kaupallinen tuotepäällikkö
Accountor Finago

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.9.2019

Oletko tiimipelaaja ja taitava viestijä, jolla pysyy langat käsissä sekä pää kylmänä?

Sykkiikö sydämesi hyvän käyttäjäkokemuksen sekä käytettävyyden takaamiselle?

Löytyykö sinulta kaupallista näkemystä, jonka haluaisit tuoda osaksi tuotekehitystyötä?

Jos vastasit myöntävästi, voisit olla etsimämme henkilö! 

Tehtävän kuvaus

Työssäsi vastaat Procountor-ohjelmistomme tuotehallinnasta omalla vastuualueellasi, joka kattaa tuotteemme yrityskäyttäjien käyttäjäkokemuksen sekä mobiilit palvelut. Keräät tietoa asiakkailta, markkinoilta ja muilta sidosryhmiltä sekä jalostat tämän näkemykseksi, jonka perusteella ohjataan tuotekehityksen panostuksia. Pidät yllä vastuualueesi roadmappia ja autat kehitystiimejä priorisoimaan tehtäviä sekä viestit aktiivisesti eri sidosryhmien kanssa.

Tulet työskentelemään yhteistyössä ohjelmistokehityksen ja design-tiimimme kanssa rakentaen näkemystä asiakkaille eniten lisäarvoa tuottavista ominaisuuksista, niiden kaupallistamista unohtamatta. Käytämme ketterän ohjelmistokehityksen scrum-menetelmää ja työssäsi tulet toimimaan tiiviisti yhdessä Product Ownerien kanssa, vastaten liiketoiminnallisesta näkemyksestä kehitysprojekteissa.

Toimistomme sijaitsee hyvin kulkuyhteyksien varrella Espoon Keilaniemessä.

Miten teet meihin vaikutuksen?

Tällä hetkellä saattaisit työskennellä esimerkiksi tuotehallintatehtävissä tiiviisti myynnin ja markkinoinnin kanssa tai käyttäjäkokemuslähtöisessä design-roolissa yhdessä liiketoiminnan kanssa ohjelmistotalossa. Meille kuitenkin menneisyyttäsi tärkeämpää on se, mitä tavoittelet tulevaisuudessa. Innokkuuden ja halun oppia uutta lisäksi seuraavat ominaisuudet helpottavat työskentelyä uudessa tehtävässäsi:

  • Olet innokas hyvän käyttäjäkokemuksen sekä käytettävyyden edistäjä
  • Sinulta löytyy kokemusta mobiilisovelluksista sekä ymmärrystä käyttöoikeustasoista ja niiden vaikutuksesta käytettävyyteen
  • Sinulta löytyy kaupallista näkemystä ja olet työskennellyt yhteistyössä myynnin kanssa
  • Taloushallinnon ohjelmistot ja/tai markkinat ovat sinulle tuttuja
  • Viestit sujuvasti suomeksi sekä englanniksi niin suullisesti kuin kirjallisestikin

Hahmotat monimutkaisiakin kokonaisuuksia ja osaat erottaa isomman kuvan yksityiskohdilta. Olet hyvä kuuntelija, joka pystyy tekemään johtopäätöksiä käytettävissä olevista tiedoista ja arvioimaan eri vaihtoehtojen kaupallista potentiaalia. Olet tiimipelaaja ja työskentelet mielelläsi ihmisten keskuudessa, mutta osaat myös neuvotella, priorisoida ja tarvittaessa sanoa ”ei”. Pystyt tuottamaan korkealaatuisia dokumentteja ja haluat jatkuvasti kehittää osaamistasi sähköisen taloushallinnon alasta.

Lisätietoja antaa Mikko Hämäläinen, Head of Product Management, +358 50 520 4568.

Miksi hakea meille töihin?

Tavoitteenamme on olla alan halutuin työnantaja. Motivoituneet ja tyytyväiset tekijät ovat nopean kasvumme ja kansainvälistymisemme kantava voima, minkä vuoksi panostamme henkilöstön hyvinvointiin. Olemme rakentaneet itsellemme työympäristön, joka ruokkii työssä viihtymistä, ammatillista kehittymistä sekä oman elämän tasapainoa.

Tarjoamme esimerkiksi joustavat työajat, ergonomiaa tukevat työvälineet, kattavan työterveyshuollon, tulospalkkiomallin, pöytäfutisliigan sekä liikunta- ja kulttuurietuja. Järjestämme useamman kerran vuodessa vapaamuotoisempia aktiviteetteja, tiimipäiviä, koko talon tapahtumia ja monia muita juhlan hetkiä.

Ota yhteyttä!

Kiinnostuitko? Haastattelemme hakijoita jo hakuajalla, joten lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen meille mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 22.9.2019. Työsuhde on vakituinen ja alkaa mahdollisimman pian.