(Poistunut julkaisusta)

Kaupallinen tuotepäällikkö
Poolia Suomi Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.9.2019

Haussa API:t ja integraatiot taitava kaupallinen tuotepäällikkö (Commercial Product Manager). Oletko tiimipelaaja ja taitava viestijä, jolla pysyy langat käsissä sekä pää kylmänä? Ovatko liittymät ja API:t osana yritysten välistä ekosysteemiä sinulle tuttuja? Löytyykö sinulta kaupallista näkemystä, jonka haluaisit tuoda osaksi tuotekehitystyötä? Jos vastasit myöntävästi, voisit olla etsimämme henkilö! 


Tehtävän kuvaus

Työssäsi vastaat Procountor-ohjelmistomme tuotehallinnasta omalla vastuualueellasi, joka kattaa tuotteemme liittymät ja API-rajapinnat liiketoiminnallisesta näkökulmasta katsoen. Keräät tietoa asiakkailta, markkinoilta ja muilta sidosryhmiltä sekä jalostat tämän näkemykseksi, jonka perusteella ohjataan tuotekehityksen panostuksia. Osallistut vastuualueesi roadmapin tuottamiseen ja autat kehitystiimejä priorisoimaan tehtäviä sekä viestit aktiivisesti eri sidosryhmien kanssa.

Tulet työskentelemään yhteistyössä liiketoiminnan kehitystiimimme sekä ohjelmistokehityksen kanssa rakentaen näkemystä asiakkaille eniten lisäarvoa tuottavista ominaisuuksista, niiden kaupallistamista unohtamatta. Käytämme ketterän ohjelmistokehityksen scrum-menetelmää ja työssäsi tulet toimimaan tiiviisti yhdessä Product Ownerien kanssa, vastaten liiketoiminnallisesta näkemyksestä kehitysprojekteissa.

Toimistomme sijaitsee hyvin kulkuyhteyksien varrella Espoon Keilaniemessä.

Miten teet meihin vaikutuksen?

  • Liittymät ja API:t ovat sinulle tuttuja juttuja ja hahmotat ne välttämättömänä osana yritysten välistä ekosysteemiä (tehtävä ei kuitenkaan vaadi erityisesti niiden teknisen toteutuksen osaamista)
  • Kokemus ja ymmärrys talousraportoinnista sekä BI-järjestelmistä luetaan eduksesi
  • Sinulta löytyy kaupallista näkemystä ja olet työskennellyt yhteistyössä myynnin kanssa
  • Taloushallinnon ohjelmistot ja/tai markkinat ovat sinulle tuttuja
  • Olet kiinnostunut hyvästä käyttäjäkokemuksesta sekä käytettävyydestä
  • Viestit sujuvasti suomeksi sekä englanniksi niin suullisesti kuin kirjallisestikin

Hahmotat monimutkaisiakin kokonaisuuksia ja osaat erottaa isomman kuvan yksityiskohdilta. Olet hyvä kuuntelija, joka pystyy tekemään johtopäätöksiä käytettävissä olevista tiedoista ja arvioimaan eri vaihtoehtojen kaupallista potentiaalia. Olet tiimipelaaja ja työskentelet mielelläsi ihmisten keskuudessa, mutta osaat myös neuvotella, priorisoida ja tarvittaessa sanoa ”ei”. Pystyt tuottamaan korkealaatuisia dokumentteja ja haluat jatkuvasti kehittää osaamistasi sähköisen taloushallinnon alasta.

Miksi hakea meille töihin?

Tavoitteenamme on olla alan halutuin työnantaja. Motivoituneet ja tyytyväiset tekijät ovat nopean kasvumme ja kansainvälistymisemme kantava voima, minkä vuoksi panostamme henkilöstön hyvinvointiin. Olemme rakentaneet itsellemme työympäristön, joka ruokkii työssä viihtymistä, ammatillista kehittymistä sekä oman elämän tasapainoa.

Tarjoamme esimerkiksi joustavat työajat, ergonomiaa tukevat työvälineet, kattavan työterveyshuollon, tulospalkkiomallin, pöytäfutisliigan sekä liikunta- ja kulttuurietuja. Järjestämme useamman kerran vuodessa vapaamuotoisempia aktiviteetteja, tiimipäiviä, koko talon tapahtumia ja monia muita juhlan hetkiä.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Haastattelemme hakijoita jo hakuajalla, joten lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen meille mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 22.9.2019. Työsuhde on vakituinen ja alkaa mahdollisimman pian.

Yhteyshenkilöt

Sanna Majava
sanna.majava@poolia.fi
+358207290838

Accountor Finago

Accountor Finago on johtava pohjoismaisia markkinoita palveleva taloushallinnon ohjelmistoyritys. Yrityksen tuoteperhe kattaa kaikki sähköisen taloushallinnon ratkaisut, joita pk-yritykset ja tilitoimistot tarvitsevat liiketoimintansa tueksi. Pilvipalveluina toimivilla ohjelmistoilla, Procountorilla ja Tikonilla, hoidetaan jo yli 120 000 yrityksen taloushallinto Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Ohjelmistot ovat käytössä yli 1400 tilitoimistossa. Yrityksen toiminnan lähtökohtana on palava halu auttaa muita yrityksiä sekä tilitoimistoja hoitamaan taloushallintonsa helposti, luotettavasti ja tehokkaasti erinomaisilla sähköisen taloushallinnon ohjelmistoilla.

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys. Konsernimme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla. Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme.

Siirry yrityksen kotisivuille

Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter