(Poistunut julkaisusta)

Kampanjoinnin assistentti
Lidl Suomi Ky

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.11.2019

Haemme osaavan joukkomme vahvistukseksi

KAMPANJOINNIN ASSISTENTTIA
 

Oletko saksan kielen taitoinen ja organisointitaitoinen tiimipelaaja? Inspiroiko sinua kaupan alan trendit? Mahtavaa, saatat olla uusi kampanjoinnin assistenttimme!

Kampanjoinnin osastomme vastaa viikoittaisten käyttötavara-, tarjous-, erä-, teema- ja sesonkituotteidemme suunnittelusta ja toteutuksesta. Osasto huolehtii kampanjatuotteiden koko elinkaaresta: tuotteiden sisäänostosta, kampanjasuunnittelusta, hinnoittelusta ja myyntien seurannasta. Osasto on myös mukana suunnittelemassa markkinointitoimenpiteitä yhteistyössä yrityksemme markkinointiosaston kanssa.

Tässä mielenkiintoisessa ja monipuolisessa tehtävässä toimit kampanjaosaston käyttötavaratiimin kokonaisvaltaisena tukena. Vastuualueeseesi kuuluu mm. tavaratoimitusten seuranta, yhteydenpito eri sidosryhmiin, sekä tietojen ja järjestelmien päivittäminen ja ylläpito. Tehtäviisi kuuluu lisäksi erilaiset projektit sekä tiimin tukeminen muissa tehtävissä. Olet tiiviisti yhteydessä Saksan pääkonttoriimme sekä ulkomaisiin tavarantoimittajiin. Tehtävän toivottu aloitusajankohta on vuoden 2020 alussa. Työpisteesi sijaitsee pääkonttorillamme Espoon Niittykummussa.

 

Tällaisia asioita toivomme sinulta:

  • Soveltuvaa koulutusta – olet opiskellut esimerkiksi kaupallista alaa tai saksan kieltä
  • Suomen, englannin ja saksan kielen osaamista – näitä kolmea kieltä pääset takuuvarmasti käyttämään työssäsi päivittäin
  • Microsoft Office -ohjelmien hallintaa, erityisesti Excel-osaamista – olet organisointitaitoinen, eivätkä käppyrät pelota sinua
  • Pitkäjänteistä ja määrätietoista asennetta – olet valmis käärimään hihasi monenlaisissa työtehtävissä ja -ympäristöissä
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja – tiimityöskentely on lähellä sydäntäsi

 

Tätä kaikkea tarjoamme sinulle:

  • Mielenkiintoisen ja haasteellisen tehtäväkentän kansainvälisessä yrityksessä – työsi päivittäistavarakaupan ytimessä on täynnä elämää
  • Arvokasta kokemusta ja hyvät etenemismahdollisuudet – 70% toimihenkilöistämme on edennyt urallaan
  • Toistaiseksi voimassaolevan työsuhteen ja kilpailukykyisen palkan – maksamme sinulle reilun korvauksen tekemästäsi työstä
  • Modernit työskentelytilat – pääkonttorimme odottaa sinua Espoossa viihtyisine tiloineen
  • Reilun ja vakaan työnantajan – olemme saaneet Top Employer -sertifikaatin merkiksi erinomaisesta työnantajuudesta Suomessa, ja pidämme työntekijöistämme huolta tarjoamalla mm. liikunta- ja kulttuuriedun
  • Osaavan tiimin tuen ja kattavan perehdytyksen – käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen

 

Tule työkaveriksemme!

Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 3.12.2019 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten suosittelemme tarttumaan tilaisuuteen jo tänään!

 

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Osastopäällikkö Meri-Sofia Aalto (puh. 040 630 6554) vastaa ilomielin kysymyksiisi perjantaina 29.11. klo 14-16.