B2B-myyjä, Gerdmans Oy
Tietoa tehtävästä
Haluatko päästä auttamaan yritysasiakkaita parantamaan heidän työpaikkojaan oikeanlaisilla kalusteratkaisuilla? Gerdmans tarjoaa laajan valikoiman kalusteita ja varusteita toimistoihin, neuvottelutiloihin, varastoihin sekä teollisuuteen. Tutustu Gerdmansiin tarkemmin www.gerdmans.fi
Haemme nyt kokoaikaista ahkeraa, innokasta ja auttavaista myyjää ja asiakaspalvelijaa Gerdmansin Suomen myyntitiimiin, joka tähtää yhdessä tiimin kanssa kohti myyntitavoitteita.
Työtehtäviisi kuuluu:
- Myynti ja asiakaspalvelu sähköpostitse, chatissa ja puhelimitse arkisin klo 8-16.
- Tilausten käsittely.
- Tuotekyselyihin ja toimitusaikakyselyihin vastaaminen
- Kommunikointi Ruotsissa ja Saksassa olevien logistiikkaosastoiden ja eri valmistajien sekä kuljetusyritysten kanssa.
- Reklamaatioiden käsittely.
- Tarjousten laskeminen ja asiakkaille sopivien ratkaisujen löytäminen.
- Tarjousten seuranta ja aktiivinen kommunikaatio asiakkaiden kanssa.
- Olemassa olevien asiakkaiden kontaktointi puhelimitse, hyödyntäen CRM:ää.
- Tarvittaessa (ja kielitaidon salliessa) olet myös valmis auttamaan tuotekäännöksissä (ruotsi-suomi).
Gerdmans tarjoaa sinulle:
- Kokoaikaisen vakituisen työn, kivassa pienessä tiimissä, jolla on tavoitteena kasvaa!
Gerdmansin pääkonttori sijaitsee Ruotsissa ja konserninomistajana on Takkt AG, joka on noteerattu Saksan pörssissä. Olemme osa isompaa organisaatiota. - Viihtyisän ja ergonomisen toimiston Espoon Niittykummussa. Käytössämme tietysti oman valikoiman kalusteet. Toimistolle pääsee helposti metrolla tai omalla autolla.
- Kannustamme työntekijöitä liikkumaan ja voimaan hyvin.
Toivomme, että sovit työkulttuurimme ja yrityksemme arvot tuntuvat sinusta luontevilta:
- Think customer first
- Empower others
- Improve every day
- Take ownership
- Compete for success
Odotamme sinulta:
- Olet myyntihenkinen ja haluat tehdä tulosta ja pidät yrityksen arvot mielessä päivittäisessä työssä.
- Sinulla on aikaisempaa myynti- tai asiakaspalvelukokemusta. Kiinnostus kalustealalle on plussaa.
- Sinulta sujuu kommunikointi suullisesti ja kirjallisesti suomeksi ja englanniksi.
- Ruotsin kielen taito on eduksi.
- Sinulla on hyvät tietotekniset taidot. Perehdytämme sinut meidän käyttöjärjestelmiimme.
Toivottavasti kiinnostuit tästä työstä!
Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilökonsultti Ruut Savolainen, puh. 050 308 6113, sähköposti ruut.savolainen@eilakaisla.fi
Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian, sillä tehtävät täytetään heti soveltuvan henkilön löydyttyä.
Ota yhteyttä:
Mikäli sinulla on muuta kysyttävää avoimista työpaikoistamme, olethan yhteydessä vaihteeseemme +358 30 60900. Hakemiseen liittyvissä ongelmissa, olethan yhteydessä rekrytointi@eilakaisla.fi.
Tehtävään liittyviin kysymyksiin vastaa työpaikkailmoituksessa mainittu henkilöstökonsultti.
Onnea työnhakuun!
Tietoa työnantajasta
Eilakaisla on valtakunnallisesti toimiva suomalainen henkilöstöpalvelualan perheyritys. Tarjoamme monipuolisia työpaikkoja erityisesti asiakaspalvelussa, myynnissä ja markkinoinnissa, talous- ja palkkahallinnossa, IT:ssä, tapahtuma-alalla, HoReCassa sekä teollisuudessa ja logistiikassa. Olemme auttaneet yrityksiä ja työnhakijoita löytämään toisensa jo 50 vuoden ajan.
Olemme tunnettuja luotettavuudestamme ja korostamme toiminnassamme laatua sekä vastuullisuutta. Toimimme vuokratyöntekjöidemme tukena välittävällä otteella ja teemme töitä heidän viihtyvyytensä eteen. Hyvä hakija- ja työntekijäkokemus on meille sydämen asia.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/eilakaisla/0105926-6
- Mesvac Oy Kunnossapitoasentaja
- BM Certification Suomi Oy Client Development & Audit Specialist, BM Certification Suomi Oy
- MPY Telecom Oy Valokuitumyyjä Pieksämäelle ja Varkauteen, MPY Telecom Oy
- Oy Osk Rajala Taloushallinnon assistentti, Oy Osk Rajala
- MPY Telecom Oy Valokuitumyyjä Heinolaan ja Orimattilaan, MPY Telecom Oy
Eilakaisla muualla verkossa
Työnantajan verkkosivulle