Haluatko olla rakentamassa parempaa tulevaisuutta hyvässä seurassa ja saada jalkaa väliin IT-alan töihin? Et pelkää teknisiä haasteita ja haluat ratkaista niitä osaavien IT-alan asiantuntijoiden kanssa? Tämä tehtävä soveltuu mainiosti esimerkiksi asiakaspalveluhenkiselle IT-alan opiskelijalle, jolta löytyy intoa kartuttaa ammattitaitoa ja työkokemusta nopeatempoisessa ympäristössä!
Etsimme asiakkaallemme Elisa Oyj:lle noin 5-10 Junior System Specialistia monipuolisiin ja mielenkiintoisiin IT-tuen tehtäviin Service Deskiin. Työskentely tapahtuu lähtökohtaisesti kolmena päivänä viikossa Elisan toimistolla Helsingin keskustan alueella hyvien kulkuyhteyksien päässä.
Tehtävänkuvaus
Tulet työskentelemään yhden yritysasiakkuuden parissa ratkoen monipuolisia teknisiä tukipyyntöjä, opastaen loppukäyttäjiä sekä tehden erilaisia etäasennuksia. Tukipyynnöt sijoittuvat pääasiallisesti Windows- ja M365 -ympäristöihin. Tärkeimmät työkalusi ovat tikettijärjestelmä, Active Directory (käyttäjähallinta) sekä puhelin ja etäyhteystyökalu, joiden kautta pääasiallisesti kommunikoit loppukäyttäjien kanssa niin suomeksi kuin englanniksikin.
Teet tiiviisti töitä hyvällä fiiliksellä yhdessä nopeatempoisen ja nuorekkaan tiimin kanssa, minkä vuoksi odotamme sinulta erinomaisten asiakaspalvelutaitojen lisäksi kykyä saumattomaan tiimityöskentelyyn ajoittain hektisessäkin ympäristössä. Aikaisempi IT-alan työkokemus ei ole vaatimus ja saat tehtävään kattavan perehdytyksen. Toivomme kuitenkin, että olet aidosti innostunut kehittämään ammattitaitoasi IT-tuen tehtävissä.
Tehtävä on osa-aikainen (22,5-37,5 h/vko) työpäivien sijoittuessa lähtökohtaisesti maanantaille, tiistaille ja keskiviikolle/torstaille. Työajat sijoittuvat toimistotyöaikojen puitteiisin klo 8-16. Tehtävässä voi olla mahdollisuus myös lisätunneille riippuen työmääristä. Sopimus tehdään määräaikaisena vuoden 2022 loppuun asti. Aloitus tehtävässä on arviolta heinä-elokuun aikana. Työnantajana työsuhteessa toimii Barona IT Oy.
Odotamme:
Lisäksi katsomme eduksi osaamisen AD-käyttäjähallinnasta ja tikettijärjestelmistä. Kerrothan myös hakemuksessasi tai CV:ssäsi, mikäli sinulla on aikaisempaa työkokemusta IT-tuen tehtävistä ja/tai asiakaspalvelusta.
Tarjoamme:
Tehtävään valitusta teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.
Kiinnostuitko? Laitathan hakemuksesi meille mahdollisimman pian ja lisäät mukaan CV:si. Käymme hakemuksia läpi ja haastattelemme jo hakuajalla. Valinnat tehdään touko-kesäkuun aikana ja työt alkavat arviolta heinä-elokuun aikana turvallisuusselvityksen valmistuttua. Toteutamme haastattelut Teamsin kautta etänä.
Rekrytointia hoitaa
Barona IT on johtava IT-alan työelämän asiantuntija – työllistämme vuosittain jo yli 1000 IT-alan asiantuntijaa asiakkaillemme. Tehtävämme on rakentaa, kehittää ja uudistaa työelämää löytämällä yrityksille oikeat osaajat sekä osaajille oikeat haasteet, heille sopivissa yrityksissä. Haluamme olla IT-alan paras sparraaja työelämässä ja tavoitteemme on auttaa sinua kehittymään urallasi haluamaasi suuntaan.
Barona auttaa sinua rakentamaan työelämästä itsesi näköistä. Tuemme sinua kaikissa urasi eri käänteissä, Suomessa ja kansainvälisesti.