Junior System Specialist, Elisa Oyj, Helsinki
Tietoa tehtävästä
Haluatko olla rakentamassa parempaa tulevaisuutta hyvässä seurassa kehittyen IT-tuen asiantuntijaksi? Oletko esimerkiksi loppuvaiheen IT-alan opiskelija, ja etsit osa-aikatyötä opiskeluidesi oheen? Mikäli sytyt teknisten haasteiden ratkomisesta ja erinomaisten asiakaskokemusten tuottamisesta, lue lisää alta ja jätä hakemus tehtävään!
Etsimme asiakkaallemme Elisa Oyj:lle reippaita Junior System Specialisteja monipuolisiin ja mielenkiintoisiin IT-tuen tehtäviin service deskiin. Työskentely tapahtuu lähtökohtaisesti kolmena päivänä viikossa Elisan toimistolla Pasilassa hyvien kulkuyhteyksien päässä.
Tehtävänkuvaus
Tulet työskentelemään yhden yritysasiakkuuden parissa ratkoen monipuolisia teknisiä tukipyyntöjä, opastaen loppukäyttäjiä sekä tehden etäasennuksia. Tukipyynnöt sijoittuvat pääasiallisesti Windows- ja M365 -ympäristöihin. Tärkeimmät työkalusi ovat tikettijärjestelmä, Active Directory (käyttäjähallinta) sekä puhelin ja etäyhteystyökalu, joiden kautta pääasiallisesti kommunikoit loppukäyttäjien kanssa niin suomeksi kuin englanniksikin.
Teet töitä hyvällä fiiliksellä tiiviisti yhdessä nuorekkaan tiimin kanssa, minkä vuoksi odotamme sinulta erinomaisten asiakaspalvelutaitojen lisäksi kykyä saumattomaan tiimityöskentelyyn ajoittain hektisessäkin ympäristössä. Aikaisempi IT-alan työkokemus ei ole vaatimus ja saat tehtävään kattavan perehdytyksen. Toivomme kuitenkin, että olet aidosti innostunut kehittämään ammattitaitoasi IT-tuen tehtävissä.
Tehtävä on osa-aikainen (22-37,5 h/vko) työpäivien sijoittuessa lähtökohtaisesti alkuviikoille. Työajat voivat sijoittua klo 7-18 välille. Sopimus tehdään määräaikaisena helmikuun 2024 loppuun asti. Työnantajana työsuhteessa toimii Barona IT Oy. Tehtävään valituista teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle. Työt alkavat arviolta elokuussa turvallisuusselvityksen valmistuttua.
Odotamme:
- Soveltuvia loppuvaiheen IT-alan opintoja
- Vahvaa tuntemusta Windows-käyttöjärjestelmistä sekä M365-ympäristöstä
- Erinomaisia sosiaalisia taitoja sekä kykyä toimia ratkaisukeskeisesti loppukäyttäjärajapinnassa
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
- Oma-aloitteista ja positiivista työskentelyotetta
Lisäksi katsomme eduksi osaamisen AD-käyttäjähallinnasta ja tikettijärjestelmistä. Kerrothan myös hakemuksessasi tai CV:ssäsi, mikäli sinulla on aikaisempaa työkokemusta IT-tuen tehtävistä ja/tai asiakaspalvelusta.
Tarjoamme:
- Rennon, huumorintajuisen ja asiantuntevan työyhteisön työsi tueksi
- Kattavan perehdytyksen
- Tilaisuuden kartuttaa IT-alan osaamista tunnetussa IT-alan yrityksessä
Kiinnostuitko? Laitathan hakemuksesi meille mahdollisimman pian ja lisäät mukaan PDF-muotoisen CV:si. Käymme hakemuksia läpi ja haastattelemme jo hakuajalla. Toteutamme ensimmäisen kierroksen haastattelut Teamsin kautta etänä.
Tietoa työnantajasta
Elisa Oyj
End User Services -yksikössä tarjoamme Service Desk- ja lähitukipalveluita IT-ulkoistusasiakkaillemme. Meillä työskentelee noin 150 henkilöä. Elisa on jakautunut henkilöasiakasyksikköön ja yritysasiakasyksikköön, End User Services toimii Elisan Yritysasiakkaat yksikössä. Elisa Oyj on korkean osaamisen operaattori ja IT-palvelutalo. Toimintamme perustuu syvään teknologiaosaamiseen ja aidosti asiakaslähtöiseen toimintaan.
Rekrytointia hoitaa
Barona IT on johtava IT-alan työelämän asiantuntija – työllistämme vuosittain jo yli 1000 IT-alan asiantuntijaa asiakkaillemme. Tehtävämme on rakentaa, kehittää ja uudistaa työelämää löytämällä yrityksille oikeat osaajat sekä osaajille oikeat haasteet, heille sopivissa yrityksissä. Haluamme olla IT-alan paras sparraaja työelämässä ja tavoitteemme on auttaa sinua kehittymään urallasi haluamaasi suuntaan.
Barona auttaa sinua rakentamaan työelämästä itsesi näköistä. Tuemme sinua kaikissa urasi eri käänteissä, Suomessa ja kansainvälisesti.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/barona-it/2080757-3