(Poistunut julkaisusta)

Junior Service desk -asiakaspalvelija
Poolia Suomi Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.9.2018

Työtehtävät

Tule osaksi huipputiimiä!

Tässä työssä pääset työskentelemään tiiviisti yhden yritysasiakkuuden loppukäyttäjätuessa, noin 10 hengen tiimissä. Työ on itsenäistä tiimityötä, ja aina on saatavilla työkavereiden tukea hankalissa tilanteissa. Yhteydenotot asiakkailta tulevat pääasiassa puhelimitse tai mailitse ja autat asiakkaita erilaisten teknisten ongelmien parissa.

Tärkeää työssä on asiakaspalveluhenkinen asenne. Koulutus tietotekniikan alalta on toivottavaa ja tämä työpaikka toimiikin erinomaisena näköalapaikkana ICT -maailmaan.

Asiakkuus on suomenkielinen, mutta työ sisältää paljon englanti-suomi käännöstyötä kommunikoitaessa ongelmia ratkovalle taholle, joten vahva englanninkielen taito on tässä tehtävässä edellytys.

Työskentely tapahtuu arkisin klo 8.00-16.00 välillä ja työpaikka sijaitsee Helsingin Haagassa erittäin hyvien julkisten yhteyksien päässä (mm. junaradan varrella).

Mikäli mielenkiintosi heräsi niin lähestythän meitä pian CV:n ja mielellään myös hakemuksen kera tai ota rohkeasti yhteyttä lisätietoja varten, kerromme mielellämme lisää.

Hakuohjeet

Haku tapahtuu rekisteröitymällä kotisivuillamme osoitteessa www.poolia.fi. Pääset täyttämään tietojasi napsauttamalla hae-painiketta. Suosittelemme, että täytät profiilisi mahdollisimman kattavasti ja liität myös valmiin CV:si mukaan sekä valitset tehtävänimikevalikosta sinua kiinnostavat tehtävänimikkeet. Näin olet mukana myös tekemissämme hiljaisissa hauissa. Luotuasi profiilin voit liittää mukaan useampia tiedostoja Omien Sivujesi kohdassa "Liitetiedostot".

Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. Poolian rekisteriseloste