Junior Customer Success Specialist, Briox Oy, Espoo, etätyö
Academic Work

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 12.5.2021
Sykkiikö sydämesi asiakaspalvelulle ja haluat päästä mukaan rakentamaan uudenlaista asiakaspalvelun toimintamallia? Etsimme Junior Customer Success Specialistia asiakasyrityksellemme Briox Oy:lle. Mikäli asiakaspalvelu ja taloushallinto ovat lähellä sydäntäsi ja etsit uusia haasteita, lue lisää ja hae jo tänään. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä!
KUVAUS
Junior Customer Success Specialistina tulet toimimaan asiakasrajapinnassa, tekemällä asiakaspalvelullisia tehtäviä puhelimitse ja sähköpostilla muun muassa vastaamalla asiakkaiden kysymyksiin sekä ottamalla vastaan vikailmoituksia.
Kehittymisesi myötä tulet ottamaan asiakasvastuuta, muun muassa kouluttamalla käyttäjiä järjestelmään ja vastaamalla asiakassuhteista proaktiivisesti.
Briox on rakentamassa uutta tapaa palvella asiakkaita vielä paremmin ja proaktiivisemmin, tavoitteenaan saada entistä tyytyväisempiä asiakkaita. Tulet olemaan suuri osa kehitys- ja siirtymävaihetta.
Tulet saamaan hyvän ja kattavan perehdytyksen niin itse järjestelmään kuin yrityksen toimintatapoihin.
Tulet työskentelemään toimistotyöaikoina yhdessä toisen lähikollegan kanssa ja voit valita haluatko tehdä töitä Espoon toimipisteellä vai etänä.
Työ alkaa mahdollisimman pian ja on kokoaikainen 37,5 h/vko. Tulet työllistymään suoraan Brioxille.

Tarjoamme


* Roolin, jossa pääset kehittymään ja tekemään monipuolisia tehtäviä osaamisen karttuessa
* Mahdollisuuden oppia lisää taloushallinnon järjestelmistä ja alasta

TYÖNKUVA

* Asiakaspalvelu
* Asiakkaiden järjestelmäkoulutus, seuranta ja lisämyynti nykyisille asiakkaille
* Asiakaspalvelun toimintamallin kehittäminen
* Asiakkaiden teknisiin ongelmiin liittyvien tietojen raportointi sekä välittäminen eteenpäin ohjelmiston kehittäjille sekä koodareille

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

* Soveltuva koulutus, esimerkiksi merkonomi tai tradenomi
* Hieman aiempaa kokemusta ja ymmärrystä kirjanpidosta
* Hyvät ongelmanratkaisutaidot ja kyky itsenäiseen työskentelyyn
* Kokemus SaaS-toimialasta katsotaan eduksi
* Sujuva kirjallinen ja suullinen osaaminen suomen, ruotsin ja englannin kielistä
* Kyky mukautua ja kehittyä työtehtävien mukaan
* Proaktiivinen ote tekemiseen


Muuta tietoa


* Aloitus: Mahdollisimman pian
* Kesto: Toistaiseksi voimassa oleva
* Sijainti: Espoo/ etätyö
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Briox Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Briox Finland Oy tarjoaa kokonaisvaltaisia ja helppokäyttöisiä sähköisiä taloushallinnon ratkaisuja sekä ammattilaiskäyttöön että vasta-alkajille. Brioxilla uskotaan ihmisen ja teknologian väliseen yhteistyöhön. Intohimona on sujuvoittaa tilitoimistojen arkea, jotta he voivat auttaa asiakkaitaan ja sitä kautta kasvattaa liiketoimintaansa.
Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1455295
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Espoo