Johdon ja hallinnon assistentti
John Nurmisen Säätiö

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.1.2020

John Nurmisen Säätiön missio on pelastaa Itämeri ja sen perintö tuleville sukupolville. 
 
Haemme nyt merta rakastavaan joukkoomme
asiamiehen ja hallinnon assistenttia
 
Olet yhteistyötaitoinen ja oma-aloitteinen, ja tulet joukkoomme vahvistamaan viime vuosina reippaasti kasvaneen säätiömme hallintoa. Pidät asiamiehen kalenterin kunnossa ja olet muutenkin mestari organisoimaan ja tuomaan järjestystä säätiön vauhdikkaaseen tekemiseen. Nautit tiimissä työskentelystä ja suhtaudut työtehtäviisi innostuneesti ja ennakkoluulottomasti. 
Avustat säätiön asiamiestä tapaamisten ja kokousten järjestelyissä, esitysten valmistelussa sekä kirjeenvaihdossa. Vastuullasi on myös säätiön vuokraustoimintaan liittyvät kiinteistösihteerin tehtävät. Päivität asiakkuudenhallintajärjestelmäämme ja osallistut sidosryhmätilaisuuksien järjestämiseen sekä henkilöstöhallinnon tehtäviin. Vastuualueeseesi kuuluvat säätiön päivittäisten toimistorutiinien sujuvuus, esimerkiksi IT-asiat ja -hankinnat, raportointi ja toimistotarvikkeiden tilaukset. Avustat myös kirjatilausten käsittelyssä, kirjojen ulkomaan myynnissä sekä varainhankintaluvan tilityksissä. 

Raportoit säätiön asiamiehelle. Muut keskeiset yhteistyökumppanisi ovat säätiön hallintokoordinaattori, säätiön henkilökunta sekä ulkopuoliset hallinnon palvelutuottajat ja vuokralaiset. 


Tarjoamme sinulle mahdollisuuden tehdä merkityksellistä työtä inspiroivassa ja ammattitaitoisessa työyhteisössä, jossa on pienen organisaation välitön ilmapiiri. Työtehtävässä pääset vahvistamaan kasvavaa organisaatiota, saat oppia uutta, ja olet mukana mahdollistamassa Itämeren ja sen perinnön suojelutyötä. 
 
Mitä odotamme sinulta

  • tehtävään sopivaa koulutusta, esim. tradenomi
  • mielellään 3-5 vuoden kokemusta assistentin tai hallinnon tehtävistä
  • erinomaisia IT-taitoja (MS Office -ohjelmat), erityisesti loistat Excelin käytössä
  • kiinnostusta itsesi kehittämiseen ja uuden oppimiseen
  • erinomaista suomen, ruotsin ja englannin kielen taitoa
  • hyvää paineensietokykyä 
  • aikaisempi kokemus henkilöstöhallinnosta sekä tilaisuuksien järjestämisestä on eduksi

 
Lähetä CV ja hakemus palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin 31.1.2020 mennessä asiamies Annamari Arrakoski-Engardtille (annamari.arrakoski-engardt(at)jnfoundation.fi).  Mahdolliset kysymykset ja tiedustelut tehtävään liittyen mielellään ke 15.1.2020 klo 10-13 välillä sähköpostitse tai puhelimitse +358 (0)400 477878. 
 
Työsuhde on vakituinen, ja toivomme sinun aloittavan joukossamme mahdollisimman pian, viimeistään 1.4.2020.   
Tiivis yhteisömme kutsuu sinut joukkoomme, tule tekemään kanssamme merkityksellistä ja vaikuttavaa työtä Itämeren puolesta!

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1330108
  • Tehtäväalue: Julkishallinto/järjestöt, Toimistotyö
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Sijainti: Helsinki
  • Lisätietoja antaa: Asiamies Annamari Arrakoski-Engardt ke 15.1.2020 klo 10-13 välillä sähköpostitse annamari.arrakoski-engardt@jnfoundation.fi tai puhelimitse +358 (0)400 477878.