(Poistunut julkaisusta)

Johdon assistentti
Leanheat Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.9.2019

Kasvumme jatkuu, jonka myötä tarvitsemme 

JOHDON ASSISTENTIN

tekemään liiketoiminnastamme entistäkin sujuvampaa!

Tätä meillä on tarjolla

Leanheatin työyhteisö koostuu noin viidestäkymmenestä kiinteistö-, energia- ja ohjelmistoalan ammattilaisesta. Nopea kasvuvauhtimme tarjoaa työstään innostuville mahdollisuuden päästä kehittämään innovatiivisia toimintatapoja ja samalla kasvaa rautaisiksi ammattilaisiksi. 

Kehittymismahdollisuudet ovat meillä erinomaiset, ja kaikki pääsevät vaikuttamaan omaan työkuvaansa sekä pelaamaan omilla vahvuuksillaan. Toimintakulttuurimme on moderni ja mutkaton: vältämme turhaa hierarkiaa ja kaavoihin kangistumista. Teemme töitä tosissaan muttemme totisesti, ja osaamme pitää myös hauskaa.

Meillä saat valita omat työvälineesi, ja voit työskennellä halutessasi osan ajasta myös etänä. Tiimimme toimivat itseohjautuvasti ja johtavat sekä kehittävät itse omaa työtään. Työsuhde-etuihin kuuluvat mm. aamiaisetu, lounas- ja virikesetelit ja kattavat vakuutukset. Tulet työskentelemään viihtyisissä, uusissa toimitiloissamme Helsingin Ilmalassa.

Johdon assistenttina työskentelet osana Business Solution -tiimiä, toimitusjohtajan ja operatiivisen johtajan tukena. Vastaat merkittävien tilaisuuksien ja tapaamisten järjestelyistä ja toimit keskeisenä linkkinä liiketoiminnan sidosryhmiin. Huolehdit kalenterin- ja sähköpostin hallinnasta, matkajärjestelyistä, arjen sujuvuudesta ja monista yllättävistä ad hoc -tilanteista. Osaamisellasi ja kehittävällä otteellasi rakennat meille uuden tehtävänkuvan prosesseja ja toimintatapoja ja mahdollistat osaltasi pääsymme tavoitteisiin. Taustasi ja kiinnostuksesi mukaan voit osallistua myös muuhun tekemiseen, esimerkiksi markkinoinnin ja viestinnän tehtäviin.

Meillä pääset luomaan tulevaisuutta, sillä olemme maailman johtava teknologiatoimittaja älykkäässä rakennusten ohjauksessa. Myös sinun kädenjälkesi voi tulevaisuudessa olla osa kaikkien kerrostalokiinteistöjen ohjausta ja osaltaan auttaa muun muassa taistelussa ilmastonmuutosta vastaan: työlläsi mahdollistat sen, että asiantuntijamme voivat keskittyä siihen, missä he ovat huippuja. 

Tätä me odotamme

Parhaiten johdon assistenttina pärjää henkilö, jolla on jo aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä. Kokemuksen rinnalla arvostamme erityisesti seuraavia asioita:

  • Organisointi- ja priorisointikykyä: sinulla on taito hahmottaa olennainen ja järjestää työsi niin, että asiat tulevat laadukkaasti hoidetuksi
  • Proaktiivista ja ammattimaista otetta omaan työhön: odotamme innostusta kehittää ja viedä eteenpäin omaa tehtäväkenttää
  • Määrätietoista ja aikaansaavaa työtapaa: viet eteen tulevat asiat ja tilanteet varmaotteisesti maaliin
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja: pärjäät vaativissakin kommunikointitilanteissa
  • Paineensietokykyä ja joustavuutta: et lamaannu nopeasti muuttuvista tilanteista tai ajoittain vaihtelevasta työmäärästä
  • Kykyä työskennellä sujuvalla suomen- ja englanninkielellä
  • Kiinnostusta työskennellä nopeasti kasvavassa, kansainvälisille markkinoille laajentuvassa yrityksessä, jossa töitä tehdään tosissaan, tavoitteellisesti, hyvällä mielellä ja äärimmäisen suurella sydämellä

Jäikö jokin askarruttamaan? Annamme mielellämme lisätietoja! Toimitusjohtaja Jukka Ahon (p. 044 3756 044) tavoitat ti 1.10. klo 11-12 ja pe 4.10. klo 14.30-15.30 ja rekrytoinnissa avustavan Psyconin konsultin Mira Karilahden (p. 020 7101 238) tavoitat varmimmin to 3.10. klo 12-14.

Jätäthän hakemuksesi ja vastaathan videokysymykseen viimeistään 9.10.

Tule mukaan muuttamaan maailmaa kanssamme!