Johdon assistentti
Helsingin Satama Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.9.2019

Haemme palveluhenkistä ja oma-aloitteista

Johdon assistenttia

rakentamaan Helsingin Satamasta maailman toimivinta satamaa ja tukemaan toimitusjohtajaa ja johtoryhmän jäseniä. Olet keskeisessä roolissa varmistamassa johdon ja organisaatiomme arjen sujuvuuden.

Tuet johtoa monipuolisissa arjen tehtävissä. Valmistelet ja tuotat erilaisia esityksiä, raportteja ja materiaaleja. Huolehdit hallitusten ja johdon kokouksien organisoinnista ja järjestät erilaisia tapaamisia ja vierailuja. Monipuoliseen tehtäväkenttääsi kuuluu myös yrityksen viranomaistietojen ja asiakirjojen sekä johdon kontaktiverkostotietojen hallinnointia sekä kustannusten seurantaa.

Tehtävässäsi menestyminen edellyttää palveluhenkisyyttä, luotettavuutta ja oma-aloitteisuutta. Olet vastuuntuntoinen ja joustava asioiden organisoija, joka osaa itsenäisesti priorisoida ja aikatauluttaa työtehtäviä kiireessäkin. Tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja omaat hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot.

Odotamme monipuolista kokemusta assistentin tehtävistä, ajantasaiset IT-taidot (erityisesti MS Office –ohjelmat), viestinnällistä osaamista sekä erinomaista suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista taitoa. Sinulla on tehtävään sopiva koulutus ja sinulta hoituvat niin isot kuin pienetkin tehtävät ammattitaidolla ja oma-aloitteisesti.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden näyttää osaamisesi kotimaisessa, arvostetussa yrityksessä, joustavat työajat, ammattitaitoisen ja motivoituneen työyhteisön, monipuolisen tehtäväkentän, jossa pääset vaikuttamaan Helsingin Sataman kehittämiseen.

Työpisteesi tulee sijaitsemaan Eteläsatamassa, aivan Helsingin ydinkeskustan tuntumassa. 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1299476
  • Tehtäväalue: Toimistotyö
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki
  • Lisätietoja antaa: Lisätietoja tehtävästä antaa 16.9. klo 14-16, 18.9 klo 10-11:30 sekä 26.9. klo 12:30-13:30 henkilöstöjohtaja Anu Ennelin, puh. 09 310 22 353. Lähetä meille hakemuksesi, referenssit ja cv:si palkkatoivomuksineen viimeistään 29.9.2019 mennessä. Haun seuraava vaihe on videohaastattelu. Hae paikkaa pian, käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.