(Poistunut julkaisusta)
Ilmoituksen osoite: https://tyopaikat.oikotie.fi/tyopaikka/1402158
Johdon assistentti, Tasemylly Oy, Klaukkala
Academic Work
Alkuperäinen julkaisupäivä 23.11.2020
Tässä tehtävässä työskentelet Tasemylly Oy:n toimitusjohtajan Vesan aisaparina, todella monipuolisissa ja palkitsevan haastavissa tehtävissä. Pääset myös näkemään kolmen muun yhtiön toimintaa ja työskentelemään vaihtelevasti eri projektien parissa. Mikäli omaat tehokkaan ja itseohjautuvan työotteet, nautit tiiviistä yhteistyöstä ja saat asioita aikaan, saatat olla etsimämme henkilö. Lue lisää alta ja lähetä CV sekä motivaatiokirje jo tänään, sillä etenemme prosessissa nopeasti!
* Monipuolisen ja mukavan vaihtelevan työtehtävän kolmen eri yhtiön parissa
* Osaamistasi varmasti eteenpäin vievän työnkuvan
* Mukavat kollegat ja leppoisan työyhteisön
Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.
Pääsääntöisiä työtehtäviäsi ovat:
* Erilaiset valmistelevat tehtävät projekteja, asiakastapaamisia ja sopimuksia varten
* Kommunikointi ja kontaktointi niin yritysten sisällä kuin ulkopuolisten toimijoiden kanssa (esim. asiakkaat, viranomaiset, yhteistyökumppanit)
* Itsenäisten projektien toteutus esim, kassavirtaan, markkina-analyysiin, automaatioon tai yrityksen sisäisiin prosesseihin liittyen
* Erilaiset taloushallinnon avustavat tehtävät esim. ennusteisiin tai rahoitushakemuksiin liittyen
Etsimällämme henkilöllä on:
* Tehtävään soveltuva kaupallinen koulutustausta
* Aiempaa työkokemusta vastaavista tehtävistä (esimerkiksi johdon assistenttina)
* Osaamista taloushallinnosta, joko opintojen tai työkokemuksen kautta
* Vahvat IT-taidot (erityisesti Excel)
* Erinomaiset vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot
* Ratkaisukeskeinen, järjestelmällinen ja itseohjautuva työote
* Sujuva suomen ja englannin kielitaito
* Ajokortti
Eduksi katsomme sujuvan ruotsin kielitaidon, sekä aiemman kokemuksen automatisoinnin parista.
Muuta tietoa
* Aloitus: Mahdollisimman pian
* Kesto: 12 kk (jatko mahdollinen)
* Sijainti: Klaukkalassa (osittain myös etätyötä)
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.
Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
KUVAUS
Tarjoamme* Monipuolisen ja mukavan vaihtelevan työtehtävän kolmen eri yhtiön parissa
* Osaamistasi varmasti eteenpäin vievän työnkuvan
* Mukavat kollegat ja leppoisan työyhteisön
Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.
TYÖNKUVA
Tulet työskentelemään tiiviisti yrityksen toimitusjohtajan Vesan kanssa avustaen häntä erilaisissa projekteissa ja ad hoc-tehtävissä. Lisäksi työskentelet asiakasrajapinnassa sekä yhteistyössä kirjanpitäjien, myyjien ja muiden sidosryhmien kanssa.Pääsääntöisiä työtehtäviäsi ovat:
* Erilaiset valmistelevat tehtävät projekteja, asiakastapaamisia ja sopimuksia varten
* Kommunikointi ja kontaktointi niin yritysten sisällä kuin ulkopuolisten toimijoiden kanssa (esim. asiakkaat, viranomaiset, yhteistyökumppanit)
* Itsenäisten projektien toteutus esim, kassavirtaan, markkina-analyysiin, automaatioon tai yrityksen sisäisiin prosesseihin liittyen
* Erilaiset taloushallinnon avustavat tehtävät esim. ennusteisiin tai rahoitushakemuksiin liittyen
ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Etsimällämme henkilöllä on itseohjautuva, järjestelmällinen ja yhteistyökykyinen työote sekä uskallusta lähteä tekemään haastaviakin työtehtäviä. Olet toimistoympäristön moniosaaja, jolla on liiketoiminnan ymmärrystä ja halu viedä asioita eteenpäin. Saat asioita aikaiseksi ja mielellään hyppäät avuksi uusiin tehtäviin, oli kyse sitten yksittäisen tiedon selvittämisestä tai projektikohtaisesta sparrailusta. Omaat vahvat tietotekniset taidot erityisesti Excelissä ja sinulla on kiinnostusta oppia uutta. Teet mielelläsi töitä tiiviissä yhteistyössä, mutta et myöskään pelkää ottaa lankoja omiin käsiin ja toimia itsenäisesti. Olet luonteeltasi ongelmanratkaisija ja sinulla on kiinnostusta automatisointia kohtaan - aikaisempi kokemus automatisoinnin parista katsotaan eduksi.Etsimällämme henkilöllä on:
* Tehtävään soveltuva kaupallinen koulutustausta
* Aiempaa työkokemusta vastaavista tehtävistä (esimerkiksi johdon assistenttina)
* Osaamista taloushallinnosta, joko opintojen tai työkokemuksen kautta
* Vahvat IT-taidot (erityisesti Excel)
* Erinomaiset vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot
* Ratkaisukeskeinen, järjestelmällinen ja itseohjautuva työote
* Sujuva suomen ja englannin kielitaito
* Ajokortti
Eduksi katsomme sujuvan ruotsin kielitaidon, sekä aiemman kokemuksen automatisoinnin parista.
Muuta tietoa
* Aloitus: Mahdollisimman pian
* Kesto: 12 kk (jatko mahdollinen)
* Sijainti: Klaukkalassa (osittain myös etätyötä)
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.
Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.