Etsitään johdon assistenttia HUS yhtymähallinnon Hankintaan.
HUS on Suomen suuri sotealan hankintayksikkö ja suurimpien julkisten hankintayksikköjen joukossa. Tule tekemään merkityksellistä työtä ja lisäarvoa potilashoidolle hankintojen vastuualueella yhtymähallinnossa!
HUS hankinnat ohjaa hankintoja kuntayhtymässä sekä kilpailuttaa hoito- ja yleistarvikkeiden sekä lääkintälaitteiden, kaluston ja palveluiden hankinnat tiiviissä yhteistyössä sairaanhoidon ja sitä tukevien yksiköiden ammattilaisten kanssa. Laadimme ja ylläpidämme hankinta- ja puitesopimuksia, tarjoamme neuvontaa hankinta-asioissa ja tuotamme hankintaan liittyviä lakimies- ja koulutuspalveluita.
Oletko loistava organisoija, joka tarttuu toimeen?
Etsimme nyt johdon assistenttia monipuoliseen ja vaativaan assistenttitehtävään tukemaan HUSin hankintojen johdon ja johtoryhmän työtä.
Tehtäviisi kuuluu:
- hankintojen johdon työn tukeminen mm. kalenterien hallinnoinnissa sekä asiakas- ja sidosryhmäyhteistyössä
- ohjaus- ja johtoryhmätyöskentelyn tukeminen ja kokousten sihteerinä toimiminen
- markkinavuoropuhelujen järjestäminen, tilausten tekeminen ja laskujen tarkastaminen
- yleiset assistentin tehtävät, kuten kokous- ja tapahtumajärjestelyt, erilaisten päätösten, ohjeiden, esitysten, selvitysten ja asioiden valmistelu ja matkajärjestelyt
- työyhteisöviestintä
- henkilöstöhallintoa tukevat tehtävät
- palvelutuottajien ohjaus, mm. siivous ja kiinteistönhuolto
Jos edellä mainittujen asioiden lisäksi osaamiseesi lukeutuu asiakaspalveluhenkinen asenne, liity kehittämishenkiseen joukkoomme!
Arvostamme useamman vuoden kokemusta assistentti- tai koordinaattoritehtävistä sekä hyviä viestintä- ja yhteistyötaitoja. Työssä tarvitset kykyä toimia muuttuvissa tilanteissa, ratkaisukeskeisyyttä sekä määrätietoisuutta pitää arjen asiat järjestyksessä. Tehtävän hoitaminen edellyttää MS Office -ohjelmien hallintaa ja muiden työhön liittyvien ohjelmistojen, kuten asiakirja-, henkilöstö- ja taloushallinnon ohjelmistojen osaamista. Kehitämme toimintaamme Lean-menetelmin yhdessä jatkuvasti parantaen, mikä tulee myös tässä tehtävässä tutuksi.
Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävän kehittyvässä organisaatiossa, hyvän perehdytyksen ja työkavereiden tuen. Valmiiksi mietittyjen tehtäväkokonaisuuksien lisäksi sinulla on mahdollisuus vaikuttaa työn sisältöön oman osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan.
Tehtävä on vakituinen ja siinä sovelletaan 6 kuukauden koeaikaa. Kiireellisen aikataulun vuoksi haastatella hakijoita tarpeen mukaan jo hakuajan aikana.
Työn aloitusajankohta on sovittavissa, kuitenkin mahdollisimman pian.
Tehtävän kelpoisuusehdot
Soveltuva korkeakoulututkinto ja soveltuva kokemus tai soveltuva opistotutkinto ja soveltuva kokemus.
Edellytämme asiakas- ja potilastiloissa työskentelevältä tartuntatautilain mukaista rokotussuojaa, ja terveydenhuollon toimintayksiköissä työskentelevältä terveydentilan selvitystä keuhkotuberkuloosista.
Yhteystiedot
Tehtävästä lisätietoja antaa Hankintojen johtaja Leena Koponen, puh. 050 4270175
Soittoajat: 18.1. klo 14-15 ja 25.1. klo 15-16