(Poistunut julkaisusta)

Johdon assistentti - Helsinki
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.2.2019
CBRE Finland Oy tarjoaa kiinteistöalan asiantuntijapalveluita kiinteistöjen omistajille, sijoittajille ja vuokralaisille Helsingin, Turun, Jyväskylän ja Oulun toimipisteistä käsin. Palvelutarjontaan kuuluu myynti- ja ostoneuvonanto, toimitilavuokraus, kiinteistöjohdon konsultointi ja vuokralaisedustus, kiinteistöomaisuuden hallinnointi, kauppakeskusjohtaminen, kiinteistöarviointi sekä toimitila- ja työympäristömuutokset. CBRE Finlandilla työskentelee noin 90 kiinteistöalan asiantuntijaa. www.cbre.fiCBRE Group, Inc. (NYSE: CBG), Fortune 500- ja S&P 500 -yhtiö, jonka pääkonttori sijaitsee Los Angelesissa, on maailman suurin kaupallinen kiinteistöpalvelu- ja sijoitusyhtiö (vuoden 2017 liikevaihdon perusteella). Yhtiöllä on yli 80 000 työntekijää (osakkuusyhtiöt pois lukien), ja sen yli 450 toimistoa (osakkuusyhtiöt pois lukien) palvelevat kiinteistöjen omistajia, sijoittajia ja vuokralaisia eri puolilla maailmaa. CBRE tarjoaa kiinteistön myynti- ja leasingpalveluita ja niihin liittyvää strategista neuvontaa, yrityspalveluja, kiinteistö-, toimitila- ja projektijohtopalveluja, kiinnelainapalveluja, arviointipalveluja, kehityspalveluja, sijoitusten hoitopalveluja ja tutkimus- ja konsulttipalveluja.  
Hei sinä kokenut ja asioita aikaan saava johdon assistentti, olisiko urasi seuraava siirto tässä? Haemme yhteistyössä CBRE:n kanssa johdon assistenttia vakituiseen työsuhteeseen Helsingin ydinkeskustaan nykyisen johdon assistentin siirtyessä muihin tehtäviin. Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä.

Mistä päiväsi koostuu?

Työssäsi toimit toimitusjohtajan sekä yhden liiketoimintajohtajan henkilökohtaisena assistenttina. Vastaat monipuolisesti erilaisista johdon assistentin tehtävistä. Ylläpidät kalenteria, teet matkavarauksia ja olet tiiviisti mukana päivittäisen arjen pyörittämisessä. Ennakoit tulevia tapahtumia ja toimit asioiden mahdollistajana – viestit erilaisten sidosryhmien kanssa ja toimit avustettavan henkilösi oikeana kätenä, oli se sitten kokoustarjoilujen järjestämistä tai yhteydenpitoa asiakkaisiin. 

Haluamme sinut!

Olet tekevä tyyppi ja näet sydämen asiana auttaa muita ihmisiä. Ideaalihakijalla on vähintään kolmen vuoden kokemus vastaavista, vaativista johdon assistentin tehtävistä kansainvälisessä ympäristössä. Tehtävässä menestyminen vaatii erityisesti järjestelmällisyyttä, priorisointikykyä, asiakaspalvelutaitoja sekä hyvää stressinsietokykyä. Työssäsi käytät päivittäin englantia niin kirjallisesti kuin suullisesti, sillä yrityksen toimitusjohtaja on englanninkielinen. IT-taitojen osalta Outlookin ja MS Office -työkalujen hyvä hallitseminen on välttämätöntä.

Tarjoamme sinulle

Tärkeän ja vastuullisen position voimakkaassa kasvussa ja kehityksessä olevassa yrityksessä sekä ammattimaiset, päämäärätietoiset mutta sitäkin sydämellisemmät työkaverit.

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Heidi Cantell, puh. 030 6090 597 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä englannin kielinen hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 14.2. mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi.Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.