(Poistunut julkaisusta)

Järjestelmävelho terveydenhuollon ratkaisuihin
Elisa Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.2.2019

Haemme nyt Elisan One Customer Support-yksikköön

JÄRJESTELMÄVELHOA

Kiinnostaako työskentely teknologisessa murroksessa olevalla terveydenhuollon toimialalla? Haluatko päivittäisellä työlläsi vastata kriittisestä järjestelmästä, jota käyttää merkittävä joukko terveydenalan ammattilaisia turvatakseen kansalaistemme hyvinvointia?

Haluatko olla mukana terveydenhuoltoalan teknologisessa murroksessa? Oletko sinä se, joka varmistaa, että terveydenalan ammattilaisilla on toimivat työkalut ja takaat kriittisten järjestelmien toimivuuden? Jos etsit merkityksellistä työtä, löysit sen!

Oletko sinä ketterän tiimimme seuraavaa vahvistus: Järjestelmäasiantuntija, joka tulee työskentelemään vakituisessa työsuhteessa terveydenhuollon ratkaisujen ja niitä käyttävien asiakkaiden parissa? Tarjoamme sinulle mielenkiintoisia ja palkitsevia tehtäviä voimakkaasti kehittyvällä ja teknologisessa murroksessa olevalla terveydenhuollon toimialalla Elisan One Customer Support -yksikössä.

Emme usko ihmisten lokeroimiseen vaan pääset osoittamaan kyntesi monipuolisten töiden ja vastuiden parissa. Työhösi sisältyy tuotannossa olevien terveydenhuollon tietojärjestelmien teknisiä toteutus- ja ylläpitotehtäviä, asiakastukea (2nd line-tuki), suunnittelua, testausta ja dokumentointia. Kuuden hengen asiantuntijatiimimme työskentelee puhtaasti terveydenhuollon asiakkaille tuottamiemme järjestelmien ja tuoteratkaisuiden parissa. Motivoitunut ja vastuutuntoinen porukka pelaa välillä tiiminä ja välillä soolona, tätä toivomme sinultakin!

Toivomme sinulta:

  • Työkokemusta Windows- ja Linux-ympäristöistä sekä SQL:stä (arvostamme etenkin kokemusta Oraclen kannoista, OHS:stä ja Weblogicista)
  • Vähintään muutaman vuoden kokemusta IT-tukitehtävistä, asiakasprojekteista ja testauksesta (esim. SoapUI:n ja Pythonin käyttö, ymmärrys testaussimuloinnista)
  • Kovaa halua oppia uutta ja kykyä omaksua uusia asioita nopeasti
  • Hyviä kommunikointi- ja viestintätaitoja, sillä toimit tiiviissä yhteistyössä asiakkaamme yhteyshenkilön kanssa
  • Joustavaa, oma-aloitteista ja innostunutta otetta työhön

Koulutus on sivuseikka, työkokemus on kaiken a ja o. Arvostamme toki soveltuvaa IT-alan koulutusta, esimerkiksi AMK- tai korkeakoulutason tutkintoa, kokemusta järjestelmäprojekteista sekä terveydenhuollon IT:stä, asiakaslähtöisyyttä sekä kykyä ottaa järjestelmä- ja asiakasvastuuta.

Tarjoamme sinulle mahdollisuudet päivittäiseen oppimiseen, työkaveriksi rennot kovan luokan osaajat, välittävän esimiehen, hyvät kehittymis- ja etenemismahdollisuudet sekä herkulliset henkilöstöedut! Elisa tarjoaa työpaikkana ison talon edut yrittäjähenkisellä meiningillä ja on tutkitusti yksi Suomen parhaista työpaikoista. Linkin takaa voit lukea Elisasta ja meistä elisalaisista. Ja somessa voit seurata arkeamme esimerkiksi Instagramissa, #elisalainen.

Lisätietoja tehtävästä antaa Ron Katz, puh. 040 501 8809. Jos haluat kysyä lisätietoja sähköpostilla, osoitteemme ovat muotoa: etunimi.sukunimi (at) elisa.fi.

Jos haluat liittyä joukkoomme, niin jätä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään su 3.3. Kerrothan hakemuksessasi tarkemmin etenkin työkokemuksestasi palvelinympäristöjen, Oraclen työkalujen, järjestelmäylläpidon ja asiakaspalvelun parissa. Haastattelut tulemme suorittamaan pääsääntöisesti viikoilla 9 ja 10. Tehtävään valittavalle teetämme turvallisuuslain mukaisen turvallisuusselvityksen.