(Poistunut julkaisusta)

Järjestelmäkonsultti
Azets

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.10.2018

Azets on Pohjoismaiden johtava taloushallinnon, HR-palveluiden ja palkanlaskennan ulkoistuspalveluja ja järjestelmiä tarjoava yritys. Yhdistämme asiakkaamme liiketoiminnan ymmärryksen markkinoiden parhaisiin työkaluihin. Azets-konsernissa on yli 3000 työntekijää, ja Suomessa meitä Azetslaisia on 16:lla eri paikkakunnalla. Tuemme asiakkaidemme kasvua ja tuotamme tietoa päätöksenteon tueksi hyödyntämällä uusinta teknologiaa. Kehitämme ratkaisuja, jotka auttavat pienentämään kustannuksia ja parantavat kilpailukykyä. Lisätietoja löydät osoitteesta www.azets.fi.


Voimakkaasti kasvava teknologiayksikkömme etsii nyt Helsinkiin työajanhallinnan ja työvuorosuunnittelun


Järjestelmäkonsulttia


monipuolisiin ja vastuullisiin asiantuntija- ja kehitystehtäviin. Azetsin teknologiayksikkö on prosessi- ja ohjelmistokonsultointiin erikoistunut yli 40:n hengen ketterä organisaatio, joka toimii asiakasyritystemme pitkäaikaisena ratkaisukumppanina. Tarjoamme ohjelmistoja talous-, palkka- ja hr-hallinnon osa-alueille sekä niihin liittyviä projekteja ja palveluita.


Oletko työskennellyt työaikajärjestelmien parissa? Ymmärrätkö työsuhteen elinkaaren ja siihen liittyviä työehtosopimuksia? Tunnistatko kokonaisuuden, joka ulottuu työvuorojen suunnittelusta palkkojen täsmälliseen maksamiseen? Azets Technologyssä pääset kehittymään työaikajärjestelmien huippuosaajaksi työskentelemällä esim. Quinyxin ja Visman työaikatuotteiden parissa.


Tehtävässä vastaat asiakkaidemme työajanhallinnan ja työvuorosuunnittelun ratkaisujen suunnittelusta sekä käytännön toteutuksesta käyttöönottoprojekteissa. Lisäksi olet vahvasti mukana asiakkaidemme koulutuksissa, järjestelmätuessa ja neuvonnassa yhdessä muiden tiimin jäsenten kanssa. Toimit tarvittaessa myös myynnin asiantuntijatukena ja olet oman vastuualueesi yhteyshenkilö asiakasyrityksillemme. Pääset myös osallistumaan aktiivisesti prosessiemme kehitykseen muun tiimin kanssa, sekä Pohjoismaiseen yhteistyöhön yhteisten tuotteiden parissa.


Luonteeltasi olet asiakaspalveluhenkinen, vastuuntuntoinen ja luotettava. Sinulta löytyy vuorovaikutustaitoja sekä ongelmanratkaisu-, reagointi- ja paineensietokykyä.


Kokemus asiakasrajapinnassa työskentelystä, soveltuva kaupallinen tai tekninen koulutus sekä hyvät tietotekniset taidot ovat ehdottomasti eduksesi.


Käytössäsi on modernit työvälineet ja Azetsin viihtyisät toimitilat keskeisellä paikalla rautatieaseman välittömässä läheisyydessä, erinomaisten kulkuyhteyksien varrella ja lukuisien lounasvaihtoehtojen äärellä. Pidämme työhyvinvoinnista huolta mm. työajan joustojen ja hyvien työsuhde-etujen muodossa. Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen.

Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 18.10.2018. Toimi nopeasti, sillä täytämme paikan heti, kun sopiva henkilö löytyy. Lisätietoja tehtävästä antaa Tony Leppänen puh. 0400-393472 tai tony.leppanen@azets.com.