(Poistunut julkaisusta)

Järjestelmäasiantuntija
Azets

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.2.2018

Azets on yksi suurimmista ja edistyksellisimmistä taloushallinnon, HR-palveluiden ja palkanlaskennan ulkoistuspalveluja ja kokonaisratkaisuja tarjoavista yrityksistä Pohjoismaissa. Yhdistämme asiakkaamme liiketoiminnan ymmärrykseen konsultoivan taloushallinnon asiantuntemuksen sekä markkinoiden parhaat työkalut. Tuotamme palvelukokonaisuuksia, joilla tehostamme ja automatisoimme asiakkaidemme liiketoimintaa. Azets-konsernissa on noin 3000 työntekijää ja vuonna 2016 liikevaihtomme oli noin 239 miljoonaa euroa. Lisätietoja löydät osoitteesta www.azets.fi.


Etsimme nyt Helsingin kasvavaan tiimiimme


Järjestelmäasiantuntijaa asiakasportaalillemme


Azets tarjoaa ja kehittää innovatiivista verkko- ja mobiiliportaalia asiakkaidemme arjen helpottamiseksi. Azets Work -portaali on työkalu tiedonvälitykseen ja toimii väylänä sähköisiin palveluihimme. Azets Workia käyttää kuukausittain yli 100.000 käyttäjää Pohjoismaissa. Etsimme nyt järjestelmäasiantuntijaa työskentelemään asiakasprojekteissa ja asiakkaidemme jatkuvana tukena Azets Workin hyödyntämisessä.


Tehtävässä sinulla on mahdollisuus olla avainroolissa portaalimme kehittämisessä ja osallistut yhteistyöhön pohjoismaisen kehitystiimimme kanssa. Avustat myyntiä rakentamalla asiakkaan liiketoimintaa tukevia ratkaisuja ja vastaat käyttöönotoista ja koulutuksesta.


Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän, jossa pääset nopeasti kartuttamaan ja hyödyntämään kokemustasi, sillä vaihtuvat mielenkiintoiset projektit eri toimialoilla seuraavat toisiaan. Olet osa kansainvälistä ja kasvavaa organisaatiota, jossa on ison yrityksen kattavat henkilöstöedut. Työyhteisömme on avoin ja kannustava. Konsulttimme kiittelevät sitä, että tiimien välillä tehdään paljon yhteistyötä ja jaetaan ammattitaitoa.


Jos sinulta löytyy seuraavia ominaisuuksia, uskomme, että tulet menestymään:


  • Ymmärrystä ketterästä ohjelmistokehityksestä
  • Tekemisen meininkiä ja positiivista asennetta
  • Aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta ja tiketöintijärjestelmistä
  • Myyntihenkisyyttä ja luontaista esiintymisvalmiutta
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Sinulla voi olla IT-tradenomin koulutus tai muu soveltuva tutkinto. Lisäksi arvostamme talous- ja palkkahallinnon järjestelmien aiempaa tuntemusta.


Käytössäsi on nykyaikaiset työvälineet ja tukenasi osaavat työkaverit. Mukavat toimitilamme sijaitsevat keskeisellä paikalla Helsingin rautatieaseman välittömässä läheisyydessä erinomaisten kulkuyhteyksien varrella ja lounasvaihtoehtojen äärellä. Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen.


Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Manager Tony Leppänen, 0400 393 472 tai tony.leppanen@azets.com. Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian osoitteessa www.azets.fi/ura/tyopaikat/, kuitenkin viimeistään 20.2.2018. Toimi nopeasti, sillä täytämme paikan heti, kun sopiva henkilö löytyy!