(Poistunut julkaisusta)

IT-tukihenkilö terveydenhuollon toimialalle
Barona IT Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.8.2019

Etsimme nyt tunnetulle terveydenhuollon asiakkaallemme Helsingin keskustaan kokoaikaista IT-tukihenkilöä työskentelemään osana tietohallinnon Helpdesk-tiimiä, joka palvelee yrityksen sisäisiä käyttäjiä.

Työtehtäviisi kuuluu tukipyyntöjen käsitteleminen Windows-työasemaympäristössä, neuvontaa ja ongelmanratkaisua, ohjelmistoasennuksia sekä muita päivittäisiä rutiinitehtäviä. Tukipyyntöjä ratkotaan pääosin puhelimitse, joten puhelintyöskentelyn tulisi olla sinulle mielekästä.

Työskentelytiimi on melko pieni ja tehtävässä palvellaan kaikkia yrityksen sisäisiä käyttäjiä. Vastaantulevien tukipyyntöjen kirjo on laaja ja toivommekin sinun pystyvän tarvittaessa ratkomaan myös vaativampia tukipyyntöjä.

Toivomme sinulta:

  • Soveltuvaa koulutusta, esim. datanomin, IT-tradenomin tai IT-insinöörin tutkintoa
  • Kokemusta helpdesk -työskentelystä mielellään 1-2 vuoden ajalta
  • Erinomaista työasemaosaamista ja perusohjelmistotuntemusta Windows-maailmassa
  • Kiinnostusta tekniseen ongelmanratkaisuun
  • Erinomaisia yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja
  • Vahvaa paineensietokykyä
  • Terveydenhuollon IT -erityisosaaminen katsotaan tehtävässä eduksesi.

Tehtävä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävä on kokoaikainen vuoden määräaikainen työsuhde, mutta tehtävässä on hyvät mahdollisuudet jatkoon myös tämän jälkeen. Työnantajana työsuhteessa tulee toimimaan Barona IT Oy.

Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja teemme valinnan heti sopivan henkilön löydettyämme, joten laitathan hakemuksesi meille hakuportaalin kautta jo tänään! Liitäthän hakemukseen myös CV:si ja palkkatoiveesi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Baronan rekrytoija Sofia Heikkilä (sofia.heikkila@barona.fi).

Tutustu tarkemmin asiakasyrityksiimme, ja lue Barona IT:llä teknisen tuen parissa työskentelevien kokemuksia osoitteesta: http://barona.fi/techsupport