(Poistunut julkaisusta)

IT-tukihenkilö terveydenhuollon toimialalle
Barona IT Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.2.2019

Etsimme nyt tunnetulle terveydenhuollon asiakkaallemme Helsingin keskustaan kokoaikaista IT-tukihenkilöä työskentelemään osana tietohallinnon Helpdesk-tiimiä, joka palvelee yrityksen sisäisiä käyttäjiä.

Työtehtäviisi kuuluu tukipyyntöjen käsitteleminen Windows-työasemaympäristössä, neuvontaa ja ongelmanratkaisua, ohjelmistoasennuksia sekä muita päivittäisiä rutiinitehtäviä. Tukipyyntöjä ratkotaan pääosin puhelimitse, joten puhelintyöskentelyn tulisi olla sinulle mielekästä.

Työskentelytiimi on melko pieni ja tehtävässä palvellaan kaikkia yrityksen sisäisiä käyttäjiä. Vastaantulevien tukipyyntöjen kirjo on laaja ja toivommekin sinun pystyvän tarvittaessa ratkomaan myös vaativampia tukipyyntöjä.

Edellytämme tehtävään valittavalta henkilöltä seuraavia ominaisuuksia:

Soveltuvaa koulutusta, esim. datanomin, IT-tradenomin tai IT-insinöörin tutkintoa

Kokemusta helpdesk -työskentelystä mielellään vähintään 1-2 vuoden ajalta

Erinomaista työasemaosaamista ja perusohjelmistotuntemusta Windows-maailmassa

Kiinnostusta tekniseen ongelmanratkaisuun

Erinomaisia yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja

Vahvaa paineensietokykyä

Terveydenhuollon IT -erityisosaaminen katsotaan tehtävässä eduksesi.

Tehtävä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Työsuhde on määräaikainen ja kestoltaan noin vuoden mittainen, mutta tehtävässä on hyvät mahdollisuudet jatkoon myös tämän jälkeen. Työnantajana työsuhteessa tulee toimimaan Barona IT Oy.

Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja teemme valinnan heti sopivan henkilön löydettyämme, joten laitathan hakemuksesi meille jo tänään! Liitäthän hakemukseen myös CV:si ja palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä antaa Baronan henkilöstökonsultti Heini Vehmas (heini.vehmas@barona.fi).