(Poistunut julkaisusta)

IT-tukihenkilö terveydenhuollon toimialalle
Barona

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.10.2018

Etsimme nyt tunnetulle terveydenhuollon asiakkaallemme Helsingin Meilahteen IT-tukihenkilöä
työskentelemään osana tietohallinnon Helpdesk-tiimiä, joka palvelee yrityksen sisäisiä käyttäjiä.

Työnantajana työsuhteessa tulee toimimaan Barona IT Oy. Lue täältä tarkemmin, millaista on työskennellä Barona IT:llä!

Työtehtäviisi kuuluu tukipyyntöjen käsitteleminen Windows-työasemaympäristössä, neuvontaa ja ongelmanratkaisua, ohjelmistoasennuksia sekä muita päivittäisiä rutiinitehtäviä. Tukipyyntöjä ratkotaan pääosin puhelimitse, joten puhelintyöskentelyn tulisi olla sinulle mielekästä.

Työskentelytiimi on melko pieni ja tehtävässä palvellaan kaikkia yrityksen sisäisiä käyttäjiä. Vastaantulevien tukipyyntöjen kirjo on laaja ja toivommekin sinun pystyvän tarvittaessa ratkomaan myös vaativampia tukipyyntöjä.

Edellytämme tehtävään valittavalta henkilöltä seuraavia ominaisuuksia:

  • Soveltuvaa koulutusta, esim. datanomin, IT-tradenomin tai IT-insinöörin tutkintoa
  • Kokemusta helpdesk -työskentelystä mielellään vähintään 1-2 vuoden ajalta
  • Erinomaista työasemaosaamista ja perusohjelmistotuntemusta Windows-maailmassa
  • Kiinnostusta tekniseen ongelmanratkaisuun
  • Erinomaisia yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja
  • Vahvaa paineensietokykyä
  • Terveydenhuollon IT -erityisosaaminen katsotaan tehtävässä eduksesi.

Tehtävä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Työsuhde solmitaan aluksi noin kuudeksi kuukaudeksi, mutta tehtävässä on hyvät mahdollisuudet jatkoon. Toivommekin, että olisit käytettävissä myös pidemmällä tähtäimellä.

Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja teemme valinnan heti sopivan henkilön löydettyämme, joten laitathan hakemuksesi meille jo tänään! Liitäthän hakemukseen myös CV:si ja palkkatoiveesi.