(Poistunut julkaisusta)

IT-tukihenkilö terveydenhuollon toimialalle
Barona

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.9.2018

Etsimme nyt tunnetulle terveydenhuollon asiakkaallemme Helsingin Meilahteen IT-tukihenkilöä
työskentelemään osana tietohallinnon Helpdesk-tiimiä, joka palvelee yrityksen sisäisiä käyttäjiä.

Työnantajana työsuhteessa tulee toimimaan Barona IT Oy. Lue täältä tarkemmin, millaista on työskennellä Barona IT:llä!

Työtehtäviisi kuuluu tukipyyntöjen käsitteleminen Windows-työasemaympäristössä, neuvontaa ja ongelmanratkaisua, ohjelmistoasennuksia sekä muita päivittäisiä rutiinitehtäviä. Tukipyyntöjä ratkotaan pääosin puhelimitse, joten puhelintyöskentelyn tulisi olla sinulle mielekästä.

Työskentelytiimi on melko pieni ja tehtävässä palvellaan kaikkia yrityksen sisäisiä käyttäjiä. Vastaantulevien tukipyyntöjen kirjo on laaja ja toivommekin sinun pystyvän tarvittaessa ratkomaan myös vaativampia tukipyyntöjä.

Edellytämme tehtävään valittavalta henkilöltä seuraavia ominaisuuksia:

Soveltuvaa koulutusta, esim. datanomin, IT-tradenomin tai IT-insinöörin tutkintoa

Kokemusta helpdesk -työskentelystä mielellään vähintään 1-2 vuoden ajalta

Erinomaista työasemaosaamista ja perusohjelmistotuntemusta Windows-maailmassa

Kiinnostusta tekniseen ongelmanratkaisuun

Erinomaisia yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja

Vahvaa paineensietokykyä

Terveydenhuollon IT -erityisosaaminen katsotaan tehtävässä eduksesi.

Tehtävä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Työsuhde solmitaan aluksi noin kuudeksi kuukaudeksi, mutta tehtävässä on hyvät mahdollisuudet jatkoon. Toivommekin, että olisit käytettävissä myös pidemmällä tähtäimellä.

Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja teemme valinnan heti sopivan henkilön löydettyämme, joten laitathan hakemuksesi meille jo tänään! Liitäthän hakemukseen myös CV:si ja palkkatoiveesi.