IT-tukihenkilö, kesätyö
Lidl Suomi Ky

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 11.1.2021

Haemme iloiseen joukkoomme kesän ajaksi

IT-TUKIHENKILÖÄ
 

”Tuli yllätyksenä, kuinka paljon vastuuta minulla on ja kuinka paljon pystyn vaikuttamaan työpanoksellani. Ja se on tooodella iso plussa!”

-Kesätyöntekijä, 2020

 

Jokainen kesätyöntekijämme vaikuttaa siihen, että olemme asiakkaidemme ykkösvalinta. Me lidliläiset teemme asiakkaidemme arjesta sujuvampaa ja yllätyksellisempää, ja IT-tukihenkilönä olet keskeisessä roolissa tukemassa Service & Support -tiimiämme.

Oletko asiantunteva, ongelmanratkaisukykyinen ja palvelualtis IT-taituri? Hallitsetko Windows-työympäristön kuin omat taskusi? Pystytkö työskentelemään toukokuusta elokuuhun? Mahtavaa, saatat olla uusi IT-tukihenkilömme!

IT-tukihenkilönä pääset osaksi huippuammattilaisten tiimiä, jonka pääkonttorimme kollegat äänestivät toiselle sijalle parhaan osaston äänestyksessä toissa vuonna! Tehtävässä työskentelet pääkonttorimme Service & Support -osastolla ja vastaat erilaisten teknisten toimeksiantojen hoitamisesta. Vastuualueeseesi kuuluvat työasemaympäristöjen asennus ja ylläpito, käyttöoikeuksien hallinta, raportointi sekä tukipyyntöjen käsittely. Työkalujasi ovat mm. ServiceNow, Lotus Notes, SCCM, Cisco Jabber/Call Manager ja moni muu.

 

Tällaisia asioita toivomme sinulta

  • Tietotekniikan yliopisto- tai AMK-opintoja – aikaisempi työkokemus alalta ei ole välttämätöntä
  • Windows-työasemaympäristön ja Windows AD:n perusosaamista – näiden parissa tulet viettämään paaaljon aikaa!
  • Yhteistyökykyistä, positiivista ja reipasta asiakaspalveluasennetta – hoidat tilanteen kuin tilanteen aurinkoisella ja huumorintajuisella meiningillä ja osaat neuvoa työntekijöitä haastavissakin tilanteissa
  • Ongelmanratkaisu- ja paineensietokykyä sekä oma-aloitteisuutta – löydät tavan ratkoa myös sellaiset pähkinät, joita et ole aiemmin kohdannut
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa – sujuvan windowsin lisäksi, tietysti

 

Tätä kaikkea tarjoamme sinulle

  • Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät huipputiimissä – työpäiviäsi sävyttävät hauskat työtehtävät ja vielä hauskemmat työkaverit
  • Henkilökohtaisen kummin – kummin tehtävä on tukea sinua koko työjaksosi ajan
  • Mahdollisuuden oman ammattitaidon kasvattamiseen – olet kesätyöntekijänä arvostettu ja tasavertainen kollega, et kahvinkeittäjä
  • Arvokasta työkokemusta suuren kansainvälisen organisaation pääkonttorilla – saat jalkasi kasvuyrityksen ovenrakoon sekä pääset osaksi suurempaa ja kansainvälistä kokonaisuutta
  • Modernit työskentelytilat ja etätyömahdollisuuden – pääkonttorimme odottaa sinua Espoossa viihtyisine tiloineen ja lisäksi voit halutessasi tehdä töitä myös kotitoimistolta


Tule työkaveriksemme!                   

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 1.2.2021 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.

Kesätyöntekijöiden hakuprosessi toteutetaan tammi-helmikuussa ja valinnat tehdään maaliskuun alkuun mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Käytämme työhaastattelujen tekemiseen videohaastatteluja ja yksilöhaastatteluja, joissa on huomioitu terveys- ja turvallisuusasiat. Videohaastatteluun etenevät hakijat saavat kutsun henkilökohtaisesti sähköpostilla.

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Head of Service & Support Juha Roisko (puh. 09 2345 6763) vastaa ilomielin kysymyksiisi tiistaina 26.1. klo 12–14.

 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1412907
  • Tehtäväalue: IT, Kaupan ala
  • Työsuhde: Kesätyö
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Espoo
  • Lisätietoja antaa: Head of Service & Support Juha Roisko (puh. 09 2345 6763) vastaa ilomielin kysymyksiisi tiistaina 26.1. klo 12–14.