(Poistunut julkaisusta)

IT-tukihenkilö helpdeskiin
Barona IT Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.2.2020

Etsimme tunnetulle terveydenhuollon asiakkaallemme Helsingin keskustaan kokoaikaista IT-tukihenkilöä työskentelemään osana kasvavaa tietohallinnon Helpdesk-tiimiä. IT-tukihenkilön tehtävässä palvellaan monipuolisesti yrityksen sisäisiä käyttäjiä.

Työtehtäviisi kuuluu tukipyyntöjen käsitteleminen Windows-työasemaympäristössä, neuvontaa ja ongelmanratkaisua, ohjelmistoasennuksia sekä muita päivittäisiä rutiinitehtäviä. Tukipyyntöjä ratkotaan pääosin puhelimitse, joten toivottavasti puhelintyöskentely tuntuu sinulle mielekkäältä.

Työskentelytiimi on melko pieni ja tehtävässä palvellaan kaikkia yrityksen sisäisiä käyttäjiä. Vastaantulevien tukipyyntöjen kirjo on laaja ja toivommekin sinun pystyvän tarvittaessa ratkomaan myös vaativampia tukipyyntöjä.

Saat tehtävässä työsi tueksi tiimisi vahvan tuen sekä viihtyisän työyhteisön. Tehtävä antaa erinomaiset mahdollisuudet kartuttaa työkokemusta ja tarjoaa kasvupaikan kehittyä teknisen tuen ammattilaiseksi yrityksen sisäisessä IT-tuessa. Viihtyisä toimipisteesi sijaitsee asiakkaamme tiloissa Helsingin keskustassa.

Toivomme sinulta:

  • Soveltuvaa koulutusta, esim. datanomin, IT-tradenomin tai IT-insinöörin tutkintoa
  • Kokemusta helpdesk -työskentelystä
  • Erinomaista työasemaosaamista ja perusohjelmistotuntemusta Windows-maailmassa
  • Kiinnostusta tekniseen ongelmanratkaisuun
  • Reipasta asiakaspalveluasennetta
  • Vahvaa paineensietokykyä

Tehtävä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävä on kokoaikainen 10kk määräaikainen työsuhde, mutta tehtävässä on mahdollisuus jatkoon myös tämän jälkeen. Työajat sijoittuvat lähtökohtaisesti toimistotyöaikoihin maanantaista perjantaihin. Työnantajana työsuhteessa tulee toimimaan Barona IT Oy.

Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja teemme valinnan heti sopivan henkilön löydettyämme, joten laitathan hakemuksesi meille hakuportaalin kautta jo tänään! Liitäthän hakemukseen myös CV:si ja palkkatoiveesi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Baronan rekrytoija Sofia Heikkilä (sofia.heikkila@barona.fi).

Tutustu tarkemmin asiakasyrityksiimme, ja lue Barona IT:llä teknisen tuen parissa työskentelevien kokemuksia osoitteesta: http://barona.fi/techsupport