(Poistunut julkaisusta)

IT-tukihenkilö Espooseen, StarIT
StarIT Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.7.2020

Onko moderni tietotekniikka intohimosi? Löytyykö sinulta kokemusta IT infran ylläpito-, tuki- ja vianselvitystehtävistä? Haemme asiakkaallemme StarIT:lle IT-tukihenkilöä vahvistukseksi pieneen ja dynaamiseen tiimiin, vakituiseen työsuhteeseen monipuolisten IT-tuen tehtävien pariin PK-seudulle.

StarIT:n service deskissä IT-tukihenkilön työtehtäviin kuuluvat palvelupyyntöjen käsitteleminen, asennukset sekä tekninen tuki yritysasiakkaille etähallinnan, puhelimen ja sähköpostin avulla, sekä tarpeen mukaan paikan päällä. Tehtävät saattavat sisältää esimerkiksi IT-infran ylläpitotehtäviä, käyttäjätilien luontia tai verkkoyhteyksien tarkistamista. Lähtökohtaisesti ongelmatilanteet pyritään ratkomaan kokonaisvaltaisesti jo ensimmäisen yhteydenoton jälkeen, ja tehtävä tarjoaakin myös liikkuvan lähituen keikkoja asiakasyrityksiin. Lähituki tapahtuu pääosin Uudenmaan ja Pirkanmaan alueella.

Työpisteesi sijaitsee StarIT:n viihtyisissä toimitiloissa, hyvien kulkuyhteyksien päässä Espoon Niittykummussa. StarIT on pieni, dynaaminen ja avoin organisaatio, jossa vallitsee vapauden ja vastuun kulttuuri. StarIT:llä saat mielenkiintoisten ja monipuolisten tehtävien lisäksi mukavat työkaverit sekä kiinnostavat asiakasyritykset.

Työtä tehdään arkisin toimistotyöaikoihin ja käytössä on myös liukuva työaika. Työsuhde on kokoaikainen ja vakituinen. Kyseessä on rekrytointitoimeksianto ja tulet työllistymään suoraan StarIT:n palkkalistoille.

KENELLE?

Tämä tehtävä sopii erinomaisesti IT-tuesta innostuvalle, asiakaspalveluhenkiselle ja tavoitteelliselle henkilölle, jolla on jo jonkin verran kokemusta tai taustaa IT-tuesta ja teknisten ongelmien ratkomisesta.

Tulet pärjäämään tehtävässä hyvin, mikäli sinulla on työssä oma-aloitteinen ote ja hoidat tehtäväsi aktiivisesti tarttuen innolla uusiin haasteisiin ja uuden oppimiseen. Työ on vahvasti asiakaspalvelupainotteista, joten tehtävään valittavalta henkilöltä edellytämme hyviä kommunikointivalmiuksia ja halua auttaa käyttäjiä ongelmissa proaktiivisesti. Pidämme tärkeänä myös pitkäjänteisyyttä sekä kykyä saattaa asiat loppuun asiakkaita palvellessa. Työssäsi tärkeää on myös tietoturvallinen lähestymistapa asioihin. Tulet oppimaan paljon uutta.

Työtehtävään liittyy myös liikkuvuutta Etelä-Suomen, pääasiassa Uudenmaan alueella. Oman auton käyttömahdollisuus helpottaa huomattavasti elämää, mutta ei ole pakollinen edellytys tehtävään.

TOIVOMME SINULTA:

  • Hyviä sosiaalisia taitoja, positiivista asiakaspalvelumieltä sekä hyviä kommunikointivalmiuksia niin suomeksi kuin englanniksi
  • Reipasta ja proaktiivista työskentelyotetta sekä aitoa halua auttaa teknisissä ongelmissa
  • Vahvaa osaamista Windows-työasemaympäristöistä
  • Ymmärrystä macOS-työasemista
  • O365-hallinnan osaamista
  • AD käyttäjähallinnan osaamista
  • Verkkopuolen osaamista
  • Työasemien asennuskokemusta

EDUKSI KATSOMME:

  • Linux-osaaminen
  • Python / ohjelmointitaidot yleisesti
  • PowerShell scriptaus
  • Kokemus laitehallintaohjelmistoista
  • Oman auton käyttömahdollisuus

TARJOAMME:

  • Monipuolisia ja haastavia työtehtäviä IT-tuen parissa
  • Mahdollisuuden kasvaa IT-alan ammattilaiseksi ja kehittää osaamistasi jatkuvasti dynaamisessa ympäristössä alan edelläkävijäyrityksessä
  • StarIT:n vahvan osaamisen työsi tueksi
  • Loistavan työilmapiirin ja mukavat työkaverit
  • Mukavat asiakkaat
  • Viihtyisät toimitilat ja rennon meiningin
  • Vapautta ja vastuuta

Mikäli tehtävä kolahti, laita tuumasta toimeen ja lähetä hakemuksesi sekä CV:si meille mahdollisimman pian hakuportaalimme kautta! Kartoitamme henkilöitä tehtävään jo hakuajalla ja työt alkavat sopimuksen mukaan elokuussa.

Lisätietoja tehtävästä antaa 3.8.2020 alkaen Barona IT:n rekrytoija Noora Partala (noora.partala@barona.fi)