IT-tukihenkilö asiakaspalveluun (2 tehtävää)
Tampereen yliopisto

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.1.2020

Haemme yhtä vakituista ja yhtä määräaikaista IT-tukihenkilöä Tampereen yliopiston Tietohallintoon. Tarjoamme mahdollisuuden olla mukana rakentamassa ja käyttöönottamassa uusia sähköisiä palveluita Tampereen korkeakouluyhteisössä. 

Tampereen yliopiston tietohallinto tuottaa korkeakouluyhteisön keskitetyt IT-palvelut. Tietohallinto ylläpitää ja kehittää tietojärjestelmiä, verkko-, palvelin –ja työasemaratkaisuja opetuksen, tutkimuksen ja henkilöstön käyttöön. Tietohallinnolla on myös keskeinen rooli sekä Tampereen korkeakouluyhteisön rakentamisessa että digitalisaation edistämisessä.

Tehtävä

Työskentelet monipuolisesti IT-asiakaspalvelun työtehtävissä. Tuet henkilökuntaa sähköisten palvelujen käyttöön liittyvissä tehtävissä ja kuulut tietokoneita ylläpitävään lähipalvelutiimiin. Monipuoliseen IT-tukihenkilön työnkuvaan kuuluvat IT-järjestelmien, ohjelmistojen ja laitteiden tuki, neuvonta ja vikatilanteiden selvittäminen sekä käyttäjiltä tulevien palvelupyyntöjen käsittely ja ratkaisu. Asiakaspalvelun ammattilaisena olet kiinteässä yhteistyössä henkilökunnan ja opiskelijoiden kanssa. Työskentelet erilaisten ihmisten kanssa suomeksi ja englanniksi.

Edellytykset

Edellytämme soveltuvaa ICT-alan tutkintoa ja työkokemusta vastaavista tehtävistä. Haemme itsenäistä ja oma-aloitteista henkilöä, jolla on työtä pelkäämätön ote annettuihin työtehtäviin. Lisäksi edellytämme hyviä vuorovaikutustaitoja sekä suomen ja englannin kielen taitoa. 

Tehtävien menestyksellinen hoitaminen edellyttää:

  • soveltuvaa ICT-alan tutkintoa
  • kokemusta sähköisten palveluiden käytön tukitehtävistä
  • tietokoneisiin liittyvän teknologian ja käyttöjärjestelmien (Windows, Mac) tuntemusta
  • aktiivista ja itsenäistä työotetta sekä kykyä työskennellä paineen alla
  • hyvää asiakaspalveluasennetta.

Tarjoamme 

Toinen työsuhteista on toistaiseksi voimassa oleva ja toinen on määräaikainen, kestäen 26.3.2021 saakka. Aloitus molemmissa tehtävissä tapahtuu heti sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävissä sovelletaan työsopimuslain mukaista koeaikaa. 

IT-tukihenkilön tehtävien palkkaus määräytyy yliopistojen muun henkilöstön palkkausjärjestelmän mukaisesti. Tehtävien alustava vaativuustaso on 6. Lisäksi maksetaan henkilökohtaiseen työstä suoriutumiseen perustuvaa palkanosaa. 

Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä aktiivisessa ja innovatiivisessa työyhteisössä. Henkilöstöetuihimme kuuluvat mm. joustavat työskentelymahdollisuudet, edulliset kampusravintolat sekä kahvilapalvelut kaikilla kampuksilla sekä henkilöstön kulttuuri- ja liikuntaharrastusten tukeminen. Lue lisää työskentelystä meillä. 

Tiedustelut:

IT asiakaspalvelun päällikkö, Mikko Mäkelä, 050 524 6539, mikko.makela@tuni.fi (varmimmin tavoitettavissa to 23.1.2020 klo 13-16 ja ke 29.1.2020 klo 13-16.)

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1331676
  • Tehtäväalue: IT/tietoliikenne, Asiakaspalvelu/palvelu
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Tampere
  • Lisätietoja antaa: IT asiakaspalvelun päällikkö, Mikko Mäkelä, 050 524 6539, mikko.makela@tuni.fi (varmimmin tavoitettavissa to 23.1.2020 klo 13-16 ja ke 29.1.2020 klo 13-16.)