(Poistunut julkaisusta)

IT-tukihenkilö 24/7 Service Deskiin, InfoCare Oy
Infocare Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.7.2020

Nautitko asiakkaiden parissa työskentelystä ja erilaisten teknisten ongelmien ratkaisemista?
Oletko IT-tuen osaaja tai tulevaisuuden talentti?

Haemme asiakkaallemme InfoCarelle IT-tukihenkilöä Service Deskiin. Työsuhde on määräaikainen (6 kk), jossa on optio jatkolle. Työ tapahtuu viihtyisissä Infocaren toimitiloissa Vantaalla. Tehtävä edellyttää valmiutta vuorotyöhön, koska Infocaren Service Desk-palvelut toimivat 3-vuorossa 24/7.

Digitaalisten ratkaisuiden kehittymisen ansiosta tietotyö on ajasta ja paikasta riippumatonta, jossa loppukäyttäjän työn tuottavuus, tyytyväisyys ja tehokkuus ratkaisee. Siksi InfoCaren asiakkaat tarvitsevat tukea missä tahansa ja milloin tahansa, vuorokauden jokaisena tuntina.

Työ Servce Deskissä edellyttää kykyä nopeatempoiseen työskentelyyn ja halukkuutta toimia tiimissä. Keskitetyn kontaktipisteen kautta erilaiset ratkaistavat ja reitittyvät työpyynnöt vaativat Service Deskiltä korkeaa ensiratkaisukykyä ja asiakaspalvelutaitoja. Näiden lisäksi hyvä palveluasenne ja halu kehittää asiakkaidemme palvelukokemusta ovat tehtävässä ratkaisevia ominaisuuksia.

Tarjoamme sinulle haastavia ja itsenäisiä tehtäviä, rennolla meiningillä ja tiimin tuella höystettynä. Meillä työntekijät haluavat löytää asiakkaalle aina parhaan mahdollisen ratkaisun. Tarjoamme sinulle teknologiaan liittyvää koulutusta, monipuolisia työtehtäviä, erilaisia asiakasympäristöjä sekä etenemismahdollisuuden uralla.

Tehtäviisi kuuluu InfoCaren yritysasiakkaiden palvelupyyntöjen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Tarjoat teknistä tukea pääasiassa loppukäyttäjien työasema- ja mobiilipäätelaiteympäristöön sekä ohjelmistojen ongelmiin liittyen. Työtä tehdään puhelimen ja sähköpostin lisäksi erilaisilla moderneilla etähallinta- ja valvontatyökaluilla. Työssä pääset monipuolisesti mukaan sekä asiakkaiden jatkuvan palvelun tuottamiseen ja kehittämiseen, että erilaisiin projekteihin.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • Kokemusta päätelaitteiden käyttöjärjestelmistä (Windows, MAC OSX, iOS ja Android)
  • Tuntemusta Office 365 -sovelluksista
  • Yleisiä ongelmanratkaisutaitoja ja kykyä omaksua uusia asioita nopeasti
  • Asiakaslähtöistä ja itsenäistä työskentelyotetta
  • Valmiutta toimia kiireisessäkin tilanteessa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista

Tehtävän hoitamisessa on eduksi:

  • Kyky opiskella jatkuvasti uutta ja ottaa vastuuta
  • Oma harrastuneisuus tietotekniikasta
  • Soveltuva tietotekninen peruskoulutus

Tiedot:

  • Kesto: aloitus mahdollisimman pian, työsuhde 6 kk aloituksesta
  • Palkkaus: Sopimuksen mukaan

Katso millaista työskentely InfoCaren Service Deskissä on: https://youtu.be/9O8KPoCwqDc

Voit myös tutustua tarkemmin InfoCareen työpaikkana: http://barona.fi/infocarelle

Tehtävä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän CV:si ja hakemuksesi meille pikimmiten oheisen linkin kautta. Kartoitamme henkilöitä tehtävään jo hakuajalla!

Poikkeustilanteesta johtuen toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti videohaastatteluina. Rekrytointiprosessimme etenevät siis normaalisti, etäyhteyksiä hyödyntäen.