Tietoa tehtävästä
Etsimme IT-tukihenkilöä Akind Groupin Suomen toimistoihin varmistamaan, että IT-ympäristömme toimivat saumattomasti ja tukevat työntekijöitämme parhaalla mahdollisella tavalla. Jos sinulla on kokemusta teknisestä tuesta, vahvat vuorovaikutustaidot ja intoa ratkaista IT-haasteita, tämä voi olla juuri sinulle sopiva rooli! 🌟
Kuvaus
Akind Group on yritysryhmä, joka keskittyy ihmisten ja yritysten kasvun tukemiseen tarjoamalla ura- ja liiketoimintaratkaisuja. Akind koostuu useista brändeistä (mm. Academic Work, Winona, Crowd Collective ja Brights), jotka jakavat yhteisen vision ja arvot. Akindin suurin brändi Academic Work on erikoistunut uransa alkuvaiheessa olevien henkilöiden rekrytointiin ja henkilöstöratkaisuihin, toimien keskeisenä osana Akindin tavoitetta valmistaa ihmisiä tulevaisuuden työelämään.
Suomessa meillä on noin 160 työntekijää ja toimistot Espoossa sekä Tampereella. Toimimme Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa ja Sveitsissä. Tällä hetkellä etsimme Suomen toimistoillemme lokaalia IT-tukea varmistamaan, että IT-ympäristömme toimivat saumattomasti ja tukevat arkeamme parhaalla mahdollisella tavalla. Meillä pääset osaksi innostunutta ja kansainvälistä IT tiimiä!
Miksi liittyisit joukkoomme?
Tässä tehtävässä saat mahdollisuuden:
- Työskennellä osana kansainvälistä ja kasvavaa organisaatiota
- Kehittää ja ylläpitää IT-ympäristöä, joka tukee työntekijöidemme onnistumista
- Olla keskeinen osa tiimiä, joka pyrkii jatkuvasti parantamaan käyttäjäkokemusta ja tyytyväisyyttä
- Saada kattavan perehdytyksen sekä jatkuvaa tukea ja yhteistyötä paikallisen toimiston ja kansainvälisen IT-tiimin välillä
- Päästä osaksi ainutlaatuista yrityskulttuuria ja porukkaa
Työtehtävät
IT-tukena olet keskeisessä roolissa Suomen toimistojemme IT-ympäristön ylläpitämisessä ja kehittämisessä. Työskentelet yhteistyössä paikallisen toimiston henkilöstön ja kansainvälisen IT-tiimin kanssa tarjoten ensiluokkaista tukea ja ratkaisuja. Päävastuusi ovat seuraavat:
- Varmistaa Suomen toimistojen IT-ympäristön laatu ja toimivuus, mukaan lukien kokoushuoneet, verkot, työasemat ja muu IT-laitteisto
- Ratkaista työntekijöiden IT-tukipyyntöjä ja kirjata sekä päivittää tikettejä asianmukaisesti
- Analysoida ja diagnosoida ongelmia sekä tarjota ratkaisuja
- Osallistua suurempiin projekteihin, kuten laiteasennuksiin ja toimistomuuttoihin
- Tukea IT-järjestelmien tietoturvaa yhtiön käytäntöjen mukaisesti
- Luoda ja ylläpitää tehokkaita toimintamalleja, jotka parantavat tukitiimin palvelua ja käyttäjäkokemusta
Etsimme
Etsimme henkilöä, joka on järjestelmällinen, itseohjautuva ja asiakaspalveluhenkinen. Seuraavat kriteerit ovat tehtävässä menestymisen kannalta tärkeitä:
- Suoritettu toisen asteen koulutus
- Muutaman vuoden kokemus teknisestä tuesta tai asiakaspalvelusta
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito sekä erinomaiset vuorovaikutustaidot
- Kyky kommunikoida IT-ongelmista selkeästi eritasoisille käyttäjille
- Vahvat organisointitaidot ja kyky priorisoida tehtäviä tehokkaasti
- Palveluhenkinen ja proaktiivinen asenne
- Valmius työskennellä paikan päällä Espoon toimistolla viitenä päivänä viikossa
Eduksi katsomme ruotsin kielen osaamisen.
Voisiko tämä olla seuraava suunta urallesi? 👀
Hae meille kollegaksi, haluamme kuulla sinusta jo tänään!🌟
Rekrytointiprosessimme
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja sopivien löytyessä haku suljetaan. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin. Rekrytointiprosessimme koostuu seuraavista vaiheista:
- Rekrytointitestit
- Lyhyt Teams haastattelu työkokemuksestasi ja motivaatiostasi
- 60 min haastattelu Espoon toimistolla
- Haastattelu tulevan esihenkilön kanssa
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 24.1.2025 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.