(Poistunut julkaisusta)

IT-tuen osaajia Service Deskiin
Barona Group Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.3.2020

Oletko kenties it-urasi alussa ja haluat päästä kerryttämään arvokasta IT-alan työkokemusta? Nyt sinulla on mahdollisuus monipuoliseen työnkuvaan, mielenkiintoisessa työympäristössä!

IT-tukihenkilöt käsittelevät palvelupyyntöjä, asentavat ohjelmistoja ja tarjoavat teknistä tukea yritysasiakkaille. Työvälineitäsi ovat puhelin, chat-keskustelu, etähallinta ja sähköposti. Tarvittaessa tukipyynnöt siirtyvät seuraavan tason asiantuntijatiimille, mutta tavoitteena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman usein ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Tämä tehtävä sopii erinomaisesti esimerkiksi it-uransa alkuvaiheessa olevalle asiakaspalveluhenkiselle ja tavoitteelliselle henkilölle, jolla on jo jonkin verran kokemusta it-tuesta ja teknisten ongelmien ratkomisesta. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on erittäin tärkeää tehtävässä menestymiselle. IT-tukihenkilöt työskentelevät tiimissä, joka tarjoaa asiakastukea pääasiallisesti suomeksi, mutta myös englanniksi sekä ruotsiksi. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden saada monipuolista ja arvokasta it-alan työkokemusta alan johtavassa ja arvostetussa yrityksessä.

Onko sinulla:

• soveltuva it-alan koulutus tai alan opintoja

• osaamista Windows 7, 8 ja 10 -käyttöjärjestelmistä

• kokemusta MS Office -tuoteperheestä ja Outlook-ympäristöstä. 0365-ympäristön kokemuksesta saa lisäpisteitä

• asiakaslähtöinen työskentelyote

• kyky toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti

Työsuhteessa työnantaja on Barona IT Oy.

Jätäthän hakemuksesi pian, sillä haastatella henkilöitä jo hakuajalla. Prosessin ensimmäinen haastatteluvaihe suoritetaan itsenäisesti tehtävän videohaastattelun avulla, joten tarkkailethan sähköpostiasi.