(Poistunut julkaisusta)

IT Support Specialist
Lidl Suomi Ky

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.5.2019

Haemme iloiseen joukkoomme vahvistukseksi

IT SUPPORT SPECIALISTIA

Työntekijämme siirtyessä toisiin tehtäviin yrityksemme sisällä haemme Espoon Niittykummun pääkonttorimme Service & Support -osastolle IT Support Specialistia. Jos olet asiantunteva ja ongelmanratkaisukykyinen IT-taituri ja hallitset Windows-työympäristön kuin omat taskusi, tämä tehtävä on juuri sinua varten!

Pääkonttorimme Service & Support -osasto vastaa erilaisten teknisten toimeksiantojen hoitamisesta pääasiassa itse. Haemme palvelualtista osaajaa, joka hoitaa tilanteen kuin tilanteen huumorintajuisella ja iloisella otteella. Päivittäisiin työtehtäviisi kuuluu työasemaympäristöjen asennus ja ylläpito, käyttöoikeuksien hallinta, raportointi sekä tukipyyntöjen käsittely. Työkalujasi ovat mm. ServiceNow, Lotus Notes, SCCM, Cisco Jabber sekä VMware vSphere. Roolissasi olet päivittäisessä yhteistyössä kansainvälisiin kollegoihisi, ja kattavan perehdytyksesi yhteydessä käyt myös tutustumassa toisen Lidl-maan IT-osastoon. Tehtävässä on hyvät kehittymis- ja etenemismahdollisuudet, sillä tuemme jatkuvaa ammatillista kehitystäsi esimerkiksi erilaisilla IT-järjestelmiä ja niiden kehitystä koskevilla koulutuksilla. Toivomme, että voisit aloittaa työt mahdollisimman pian.

Odotamme paljon…

  • Soveltuvaa koulutusta – voit olla esimerkiksi uraasi aloitteleva IT-velho
  • Windows työasemaympäristön, Windows AD:n ja Windows serverin perusosaamista – tunnet myös muut yleisimmät Microsoft-tuotteet
  • Yhteistyökykyistä, positiivista ja reipasta asiakaspalveluasennetta – hoidat tilanteen kuin tilanteen aurinkoisella ja huumorintajuisella meiningillä ja osaat neuvoa työntekijöitä haastavissakin tilanteissa
  • Ongelmanratkaisu- ja paineensietokykyä sekä oma-aloitteisuutta – löydät tavan ratkoa myös sellaiset pähkinät, joita et ole aiemmin kohdannut
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa – sujuvan Windowsin lisäksi

…tarjoamme enemmän!

  • Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät dynaamisessa huipputiimissä – työpäiviäsi sävyttävät hauskat työtehtävät ja vielä hauskemmat vitsit
  • Reilun ja vakaan työnantajan – pidämme työntekijöistämme huolta tarjoamalla mm. liikunta- ja kulttuuriedun sekä tuoreille vanhemmille vauvapakkauksen
  • Kattavan perehdytyksen – käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen
  • Kivan tiimin tuen – sinua vastassa ei ole kivireki vaan joukko sukkelia asiantuntijoita
  • Kilpailukykyisen palkan – maksamme sinulle reilun korvauksen tekemästäsi työstä
  • Mukavat, modernit työtilat – ajatus lentää, kun on avaraa ja valoisaa

Tule työkaveriksemme!                       

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 5.6.2019 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen. Kerrothan hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Head of Service & Support Juha Roisko (puh. 09 2345 6763) vastaa ilomielin kysymyksiisi perjantaina 31.5. klo 13–14 ja tiistaina 4.6. klo 14–15.