(Poistunut julkaisusta)

IT-Specialist Espooseen, Atea Finland Oy
ATEA Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.10.2019

Etsimme asiakkaallemme Atea Finlandille asiakaspalveluhenkistä ja reippaan työotteen omaavaa IT-tukihenkilöä työasemaympäristön monipuolisiin ylläpitotehtäviin Espoon alueelle. Mikäli olet asiakasrajapinnassa luontevasti toimiva IT-tuen osaaja jolta taittuu tekninen neuvonta niin paikan päällä kuin etänä, saatat olla etsimämme henkilö!

Tehtävänkuvaan kuuluu erilaisten tietoteknisten ongelmien ratkominen, käyttäjien opastaminen sekä koneiden ja yhteyksien asentaminen käyttökuntoon. Työ tapahtuu ympäristöissä, joissa olet tiiviisti yhteydessä loppukäyttäjiin niin paikan päällä kuin etähallinnan kautta. Paikan päällä tapahtuva neuvonta sijoittuu Espoon alueelle. Lisäksi monipuolisessa tehtävässä on toisinaan vuoroja myös service deskissä Vantaalla Atean tiloissa, joissa pääset neuvomaan loppukäyttäjiä etähallinnan kautta. Katsomme erityiseksi eduksi kokemuksen sekä service desk -tehtäväkentästä että käytännön kokemuksen rauta- ja elektroniikkapuolesta.

Mikä on tulevan kollegasi Kimin mielestä parasta Atella? ”Atea on ihan unelmatyöpaikka, paljoa parempaa ei voisi olla. Meillä on todella hyvä porukka sekä hyvä ja rento ilmapiiri.” Kim työskentelee usein Atean eri yritysasiakkaiden toimitiloissa joko päivystäen ja suorittamalla vaihtelevia toimeksiantoja - Työ on todella vaihtelevaa ja siitä Kim pitää. Tärkeintä työssä on Kimin mukaan tahto auttaa asiakkaita ja ratkoa ongelmia. Lue tarkemmin Kimin kokemuksista Atealla työskentelystä tästä.

Työajat tehtävässä sijoittuvat lähtökohtaisesti toimistotyöaikojen puitteisiin. Kyseessä on toistaiseksi voimassa oleva kokopäiväinen tehtävä. Työnantajana tehtävässä tulee toimimaan Barona IT Oy.

KENELLE?

Tämä tehtävä sopii erinomaisesti IT-tuesta innostuvalle, asiakaspalveluhenkiselle ja tavoitteelliselle henkilölle, jolla on kiinnostus IT-tuen tehtäviin ja ongelmatilanteiden ratkontaan. Tulet pärjäämään tehtävässä hyvin, mikäli sinulla on työssä oma-aloitteinen ote ja hoidat tehtäväsi aktiivisesti tarttuen innolla uusiin haasteisiin ja uuden oppimiseen. Työ on asiakaspalvelupainotteista, joten tehtävään valittavalta henkilöltä edellytämme hyvien teknisten taitojen lisäksi myös hyviä kommunikointivalmiuksia sekä suomen että englannin kielellä. Pidämme tärkeänä myös pitkäjänteisyyttä sekä kykyä saattaa asiat loppuun asiakkaita palvellessa.

Koska työ tapahtuu moniasiakkuusympäristössä, työ on luonteeltaan liikkuvaa. Tämän vuoksi edellytämme mahdollisuutta oman auton käyttöön. Työ tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden oppia ja kasvaa monipuolisten ja haastavien tehtävien mukana.

TOIVOMME:

  • soveltuvaa koulutusta IT alalta tai loppuvaiheessa olevia opintoja
  • Windows-käyttöjärjestelmien ja Office-tuoteperheen hyvää hallintaa
  • työasemien lisälaitteiden tuntemusta (mm. tulostimet, verkkolaitteet)
  • osaamista AD käyttäjähallinnasta
  • halua auttaa loppukäyttäjiä sekä paikan päällä että etähallinnan kautta puhelimitse
  • hyviä sosiaalisia taitoja, positiivista asiakaspalvelumieltä sekä hyviä kommunikointivalmiuksia
  • oma-aloitteista työskentelyotetta

TARJOAMME:

  • monipuolisia ja haastavia työtehtäviä IT-tuen parissa
  • mahdollisuuden kasvaa IT-alan ammattilaiseksi ja syventää osaamistasi sekä lähituessa että etähallinnassa
  • asiakasyrityksen vahvan osaamisen työsi tueksi
  • tiimin kannustuksen ja tuen

TIEDOT:

  • Aloitus: sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian
  • Kesto: toistaiseksi voimassa oleva sopimus
  • Tunnit: 37,5h/vko
  • Palkkaus: sopimuksen mukaan

Laita tuumasta toimeen ja lähetä hakemuksesi sekä CV:si meille mahdollisimman pian! Kartoitamme henkilöitä tehtävään jo hakuajalla.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/qToBD7f6Po8?rel=0" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>