IT Service Desk
StaffPoint

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 3.6.2021
Aalto-yliopisto on rohkeiden ajattelijoiden yhteisö, jossa tiede ja taide kohtaavat tekniikan ja talouden. Tunnistamme ja ratkaisemme yhteiskunnan suuria haasteita ja rakennamme innovatiivista tulevaisuutta. Yliopistossa on kuusi korkeakoulua, lähes 20 000 opiskelijaa ja yli 4000 työntekijää, joista yli 400 professoria. Kampuksemme sijaitsevat Espoossa ja Helsingissä.
Aalto-yliopiston IT-palvelut (ITS) tukee tutkijoita, opettajia, muuta henkilöstöä sekä opiskelijoita tuottamalla maailmanluokan palveluita helpottamaan arkea ja mahdollistamaan joustavan ja turvallisen työskentelyn ajasta ja paikasta riippumatta. Meillä on merkittävä rooli digitalisaatiossa, ja IT-käyttäjätuki on siitä käyttäjillemme näkyvin osa sekä kontaktipiste. Haemme

IT-alan ammattilaista IT Service Deskiin

Jos viihdyt asiakasrajapinnassa ja työskentelet mielelläsi teknisesti monipuolisessa kansainvälisessä yliopistoympäristössä, saatat olla etsimämme henkilö! Tässä tehtävässä riittää haastetta myös jo aiempaa IT-asiakaspalvelu-kokemusta omaavalle henkilölle. Kyseessä on IT Palvelupisteen First Contact tukitehtävä, ja käytössäsi on laajat oikeudet eri järjestelmiin, kuten käyttäjä- ja työasemahallintaan, ja käyttöoikeuksiin liittyvien asiakastilanteiden selvittämiseen.

Olet etsimämme henkilö, mikäli omaat asiakaspalvelutaidot, olet taitava ongelmanratkaisija ja viihdyt ajoittain hektisessäkin työympäristössä. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on erittäin tärkeää tehtävässä menestymiselle. Työkielinä ovat suomi ja englanti. Työaika sijoittuu arkisin toimistoaikoihin 8-17 välille.

Lisätietoja meistä löydät osoitteesta aalto.fi/it

Tehtävä on määräaikainen kokopäivätyö ja jatkuu ainakin 31.12.2021 asti. Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Espoon Otaniemessä.


Edellytämme sinulta

soveltuvaa IT alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja
aikaisempaa kokemusta monipuolisesta IT-asiakaspalvelutyöstä
positiivista ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta
kykyä toimia kiireellisissäkin tilanteissa ratkaisukeskeisesti, järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti
hyviä vuorovaikutustaitoja kommunikoida asiakkaiden kanssa kahden kesken kasvotusten, puhelimessa, etäyhteyksin ja sähköisiä kanavia käyttäen
Windows 10 ja O365-tuoteperheen, mm. pilvipalvelut, hyvää hallintaa
monipuolista ongelmanratkaisukykyä
kykyä omaksua uusia asioita nopeasti
oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta
kykyä itsenäiseen ja ryhmässä työskentelyyn 
hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa.


Kiinnostuitko?

Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän reipashenkisessä tiimissä, hyvät työvälineet sekä mahdollisuuden oman osaamisesi kehittämiseen. 

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ja CV:si alla olevan linkin kautta. Mainitsethan hakemuksessa myös mahdollisen aloitusajankohdan. Toimi nopeasti, sillä pyrimme täyttämään paikan mahdollisimman pian!


Lisätietoja

Mia Viskari
Rekrytointikonsultti, Toimisto
StaffPoint Oy, Keskustori 1 A 2, 2.krs., 33100 TAMPERE
050 449 1481, vaihde 030 047 2000
mia.viskari@staffpoint.fi www.staffpoint.fi


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1463497
  • Tehtäväalue: IT, Toimistotyö
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 11.7.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Espoo