(Poistunut julkaisusta)

IT Service Desk Trainee
PwC

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.8.2019

Haemme nyt asiakaspalveluhenkistä IT Service/Help Desk traineeta osaksi tiimiämme . Olet opintojesi loppuvaiheessa ja sinulla on palava halu palvella yli tuhatta käyttäjäämme IT Service Desk -tiimissämme.

Laadukas asiakastyömme vaatii joustavat sekä tehokkaat tietotekniikkapalvelut, jotka toimivat ajasta ja paikasta riippumatta. Tuemme käyttäjiämme heidän jokapäiväisissä tietotekniikkatarpeissaan, ratkomme esiintulevia ongelmia ja vastaamme tietotekniikan käyttöön liittyviin kysymyksiin. Autamme liiketoimintaamme toimimaan ketterämmin sekä kehitämme IT-palveluitamme yhä paremmiksi.

Odotamme sinulta

  • vähintään kahden vuoden soveltuvia opintoja
  • avointa mieltä, halua oppia ja omaksua uusia asioita nopealla tahdilla
  • kokemusta Windows työasemista sekä toimistoautomaatiovälineistä
  • luontaisesta toimintaa älypuhelimien ja sosiaalisen median pyörteissä
  • ITIL prosessiosaamista ja/tai IT-palveluiden kehittämisen tuntemusta

Lisäksi olet ratkaisukeskeinen ja asiakaspalvelu sujuu sinulta luonnostaan. Tartut asioihin ripeästi ja työkielenä sinulta taittuu sekä suomi että englanti.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen paikan erittäin osaavassa asiantuntijaorganisaatiossamme sekä ainutlaatuisen mahdollisuuden ammatilliseen ja henkilökohtaiseen kehittymiseen. Lisäksi tarjoamme ison talon erinomaiset henkilöstöedut. Meillä viihtyvät ammattilaiset, jotka motivoituvat oman osaamisensa kehittymisestä ja haluavat panostaa rentoon tekemisen meininkiin.

Haluatko olla yksi meistä?

Lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian sillä täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä, kuitenkin viimeistään 18.8.

Lisätietoja tehtävästä antaa Vesa Peltonen, vesa.peltonen@pwc.com, 020 787 7419