(Poistunut julkaisusta)

IT Service Desk / On-site support Tampere
Barona Group Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.4.2020

Etsimme jatkuvasti yritysasiakkaillemme IT-tuen osaajia erilaisiin työtehtäviin. Työtehtävät painottuvat vallitsevan tilanteen johdosta lähitulevaisuudessa etätyöskentelyyn ja tehtävät ovat kestoltaan eri pituisia. Etsimme mm. Service Desk -asiantuntijoita sekä lähitukihenkilöitä kiinteisiin kohteisiin. Jos olet esimerkiksi vapautumassa lomautuksen johdosta hetkellisesti uusiin tehtäviin, tässä voi olla juuri sinulle mahdollisuus!

Service Desk

Haemme tällä hetkellä aktiivisesti henkilöitä teknisiin IT-tuen tehtäviin, joista suurimmassa osassa työskennellään tällä hetkellä etänä. Tilanteen normalisoituessa työtä jatketaan pääsääntöisesti toimistolta käsin.

Työssäsi vastaanotat ja ratkot yritysasiakkaiden IT tukipyyntöjä. Työkaluista käytössäsi ovat mm. etäyhteystyökalut, sähköposti ja puhelin. Ongelmatilanteet liittyvät mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tarvittaessa tukipyyntöjä eskaloidaan toisen tason asiantuntijatiimille tai lähitukeen, mutta lähtökohtaisesti ongelmatilanteet pyritään ratkomaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana. Omaat hyvät organisointitaidot ja pystyt hallitsemaan useita asioita samanaikaisesti ajoittain kiireisissäkin työtilanteissa.

Tehtävässä tarvitset vahvaa ongelmanratkaisukykyä sekä osaamista Windows 10 ja O365 ympäristöistä.

Lähitukihenkilö (on-site)

Toimenkuva on laaja ja määrittyy asiakkaidemme tarpeiden mukaan. Päivittäinen työskentely koostuu mm. työasema-asennuksista, teknisestä ongelmanratkonnasta sekä käyttäjätuesta yritysasiakkaille. Tarvitset järjestelmällistä ja itsenäistä työskentelyotetta sekä reagointivalmiuksia nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

Työ edellyttää aikaisempaa kokemusta IT-tuen tehtävistä, sillä asiakasympäristöissä ratkaistavat tietotekniset ongelmat ovat usein haastavia.

Tarjoamme sinulle:

  • Huippukollegat ja täyden tuen työskentelylle asiantuntevalta tiimiltä ja esimieheltä
  • Hyvän työilmapiirin, itsenäisen roolin osana isompaa organisaatiota
  • Monipuoliset teknisen tuen tehtävät vaihtelevissa työympäristöissä

Mikäli pidät asiakasrajapinnassa toimimisesta ja sinulla on valmiudet monipuolisessa teknisessä ympäristössä toimimiseen, voit olla etsimämme henkilö! Kerrothan hakemuksessasi jos sinulla on auto käytössä.

Osassa ympäristöjä tehtävään valituille henkilöille teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Poikkeustilanteesta johtuen toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti videohaastatteluina RecRight Live -työkalumme tai Teams:n kautta. Rekrytointiprosessimme etenevät siis normaalisti, etäyhteyksiä hyödyntäen. Jos olet kiinnostunut IT-alan työmahdollisuuksista, laita meille hakemuksesi mahdollisimman pian ja liitä mukaan CV:si.