(Poistunut julkaisusta)

IT Service Desk / On-site support Oulu
Barona IT Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.10.2020

Etsimme jatkuvasti yritysasiakkaillemme asiakasrajapinnassa viihtyviä IT-tuen osaajia erilaisiin työasemaympäristön ylläpitotehtäviin. Voit olla etsimässä pitkäaikaisempaa työtä, tai projektityötä lyhyemmälle aikavälille. Voit halutessasi määritellä hakemuksessasi tarkemmin oman kiinnostuksesi IT-tuen kentässä.

Service Desk

Haemme tällä hetkellä aktiivisesti henkilöitä teknisiin IT-tuen tehtäviin. Tilanteen mukaan työtä tehdään joko toimistolta tai etänä kotoa käsin.

Työssäsi vastaanotat ja ratkot yritysasiakkaiden IT tukipyyntöjä. Työkaluista käytössäsi ovat mm. etäyhteystyökalut, sähköposti ja puhelin. Ongelmatilanteet liittyvät mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tarvittaessa tukipyyntöjä eskaloidaan toisen tason asiantuntijatiimille tai lähitukeen, mutta lähtökohtaisesti ongelmatilanteet pyritään ratkomaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana. Sinulla on hyvät organisointitaidot ja pystyt hallitsemaan useita asioita samanaikaisesti ajoittain kiireisissäkin työtilanteissa.

Tehtävässä tarvitset vahvaa ongelmanratkaisukykyä sekä osaamista Windows 10, O365 ja AD-ympäristöistä.

Lähitukihenkilö (on-site)

Toimenkuva on laaja ja määrittyy asiakkaidemme tarpeiden mukaan. Päivittäinen työskentely koostuu mm. työasema-asennuksista, teknisestä ongelmanratkonnasta sekä käyttäjätuesta yritysasiakkaille. Tarvitset järjestelmällistä ja itsenäistä työskentelyotetta sekä reagointivalmiuksia nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

Työ edellyttää aikaisempaa kokemusta IT-tuen tehtävistä, sillä asiakasympäristöissä ratkaistavat tietotekniset ongelmat ovat usein haastavia.

IT-asentaja (projektit)

Tehtävänkuvaan kuuluu erilaisten tietoteknisten ongelmien ratkominen, työasemien tietojen varmuuskopiointi, käyttäjien opastus sekä työasemien ja yhteyksien asentaminen käyttökuntoon.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää hakijalta tiimityötaitoja, asiakaspalveluhenkisyyttä ja positiivista työasennetta. Lisäksi edellytämme soveltuvaa IT-alan koulutusta tai vahvaa laitetuntemusta esimerkiksi harrastuneisuuden kautta. Työskentely tapahtuu pääsääntöisesti toimistotyöaikojen puitteissa. Työ sopii erinomaisesti esimerkiksi IT-uran alkuvaiheessa olevalle reippaalle, luontevasti asiakasrajapinnassa toimivalle henkilölle, jolla on palava halu kehittyä IT-alalla.

Tarjoamme sinulle:

  • Huippukollegat ja täyden tuen työskentelylle asiantuntevalta tiimiltä ja esimieheltä
  • Hyvän työilmapiirin, itsenäisen roolin osana isompaa organisaatiota
  • Monipuoliset teknisen tuen tehtävät vaihtelevissa työympäristöissä

Mikäli pidät asiakasrajapinnassa toimimisesta ja sinulla on valmiudet monipuolisessa teknisessä ympäristössä toimimiseen, voit olla etsimämme henkilö!

Liitäthän hakemukseesi tiedon jos sinulla on auto käytössäsi.

Osassa ympäristöjä tehtävään valituille henkilöille teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti videohaastatteluina RecRight Live -työkalumme kautta. Rekrytointiprosessimme etenevät siis normaalisti, etäyhteyksiä hyödyntäen. Jos olet kiinnostunut IT-alan työmahdollisuuksista, laita meille hakemuksesi mahdollisimman pian ja liitä mukaan CV:si. Haastattelemme jo hakuajalla.