IT Helpdesk Specialist
GA Telesis Engine Services Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.9.2018

GA Telesis Engine Services etsii tiimiinsä uutta jäsentä IT-asiantuntijan tehtäviin. Asiantuntija tukee GATES:in päivittäistä toimintaa varmistamalla tietotekniikan ja IT-palveluiden toimivuuden. Tehtävä on vakituinen.

IT-asiantuntija on käyttäjien ensimmäinen kontakti tekniseen tukeen laitteistoon, ohjelmistoon tai muuhun tietotekniikkaan liittyvissä ongelmissa. Hän ylläpitää laitteistoa ja laiteinventaariota sekä opastaa käyttäjiä.

Tarjoamme moninaisen ja positiivisen työpaikan, jossa on mahdollisuus vaikuttaa ja kehittää omaa rooliaan.

Vastuualueet

  • Loppukäyttäjän ensimmäinen kontakti tukiasioissa.
  • Tietotekniikkaan liittyvien ongelmien vianetsintä, sekä virheiden ja ongelmien ratkaisu.
  • Tarvittavien tietokoneohjelmien ja työpisteiden asennus uusille työntekijöille.
  • Laitteiston ja tietokoneohjelmistojen ylläpito ja päivitys.
  • Servereiden ylläpito.
  • Active Directoryn hallinnointi.
  • Kokoushuoneiden äänentoisto- ja videolaitteiden tuki.
  • Verkon, tietoturvan, palomuurien ja sähköpostin suojauksen hallinnointi.
  • Helpdeskin tikettijärjestelmän käyttö ja ylläpito.
  • Käyttäjien opastus sekä koulutus laitteiden ja ohjelmien käyttöön.
  • IT- laitteiden hallinnointi ja monitorointi varastoluettelon ajallapitämiseksi.
  • Prosessien dokumentointi.
  • Tietotekniikan projekteissa avustaminen.
  • Muissa tehtävissä joustavasti avustaminen esimiehen ohjeistuksen mukaisesti.

Hakijalta odotamme

  • Yli 2 vuoden kokemus Windows- järjestelmän vianetsinnässä
  • Kokemusta Microsoft Office- ohjelmista (2013, 2016)
  • Microsoft Server 2012 ja 2016 kokemus lasketaan eduksi
  • VMwaren tuntemus
  • Positiivinen ja asiantunteva asenne
  • Asiakaspalvelutaitoja ja viestintäkykyä
  • Tarkkuutta yksityiskohtiin, suunnitteluun ja järjestelyyn liittyen
  • Ongelmanratkaisu- ja päätöksentekotaitoja
  • Vahva suomen ja englannin kielen osaaminen
  • Kyky oppia ja tukea uusia ja nopeasti muuttuvia järjestelmiä.
  • Kyky työskennellä itsenäisesti
  • Logiikkaohjausjärjestelmien, vanhojen käyttöjärjestelmien ja alan tietokoneiden tuntemus lasketaan eduksi

We are looking for a new team player to support the team as an IT HELPDESK SPECIALIST. As IT Helpdesk Specialist, you will support the whole GATES daily operation by making sure the IT equipment and services are running smoothly.

IT Helpdesk Specialist will serve as a first point of contact for users who need technical support with hardware/software and other IT related issues, maintain company equipment, manage inventory and train users.

We offer a full time permanent position in a diverse and positive work environment with a possibility to develop the role further.

Responsibilities

  • First point of contact for end users of the company
  • Troubleshoot IT related issues to resolve problems and errors
  • Build custom PC’s and setup workstations for new users
  • Maintain and upgrade hardware/software on workstations
  • Maintain server
  • Experience with managing Active Directory
  • Support audio and video equipment in conference rooms
  • Administer network, data security, firewalls, antivirus, email security, etc.
  • Clean up computers and peripheral equipment
  • Utilize and maintain company’s helpdesk ticketing software
  • Guide and train users on software and hardware
  • Manage and monitor internal assets to ensure accurate inventory record
  • Ensure proper documentation of procedures
  • Assist in IT projects
  • Flexibility to support other duties as assigned by Manager

Qualifications

  • 2+ years of experience in troubleshooting Windows OS
  • Experience with Microsoft Office applications (2013, 2016)
  • Experience with Microsoft Server 2012 and 2016 desired
  • Knowledge of VM ware
  • Must possess a positive and professional attitude
  • Solid customer service skills and communication skills
  • Strong attention to detail, planning and organization skills
  • Problem solving and decision making skills
  • Strong English and Finnish language skills
  • Ability to learn and support new and fast-changing technologies
  • Ability to work independently
  • Knowledge of logic controlled systems, old operating systems and industry computers is an advantage

Please send your CV with cover letter by e-mail to recruit.gates@gatelesis.com no later than 11.11.2018

For more information, please contact Jukka Laurila - Chief Operating Officer, by phone +358 40 704 2171 on working days from 9-17 or e-mail: jlaurila@gatelesis.com

First selections will start immediately and position will be filled as soon as the right candidate is found.

 

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1186835
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Sähköposti: Lähetä sähköpostia
  • Sijainti: Vantaa
  • Lisätietoja antaa: Jukka Laurila +358 40 704 2171