(Poistunut julkaisusta)

IT-asiantuntija
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.2.2021
Haemme asiakkaallemme Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskukselle (Valtori) vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen viittä

IT-ASIANTUNTIJAA

Työnkuva

Tehtävässä toimitaan loppukäyttäjän ensimmäisenä yhteydenottopisteenä. Tarkoituksena on välittömästi ratkaista asiakkaan ICT-ongelma tai -palvelupyyntö. Tehtävässä osallistutaan valtion toimialariippumattomien palveluiden tuottamiseen ja se edellyttää asiakasorganisaatioiden ja niiden toimintatapojen tuntemusta. Tavoitteena on taata, että ICT-palveluiden käyttö on mahdollisimman häiriötöntä. Tässä tehtävässä vastaat loppukäyttäjien yhteydenottoihin pääasiallisesti puhelimitse sekä käsittelet ja selvität toiminnanohjausjärjestelmän kautta tulevia tukipyyntöjä.

Tehtävät pitävät sisällään mm.

- ICT-järjestelmien ja laitteiden tukea
- neuvontaa ja vikatilanteiden selvittämistä
- palvelupyyntöjen käsittelyä ja tarvittaessa välittämistä eteenpäin
- osallistumista työjonojen purkamiseen
- tehtävien vastaanottamista asiakaskohtaisten kanavien mukaan (puhelin, tiketti, sähköposti, chat)
- ongelmanratkaisua etäyhteyksiä hyödyntäen
- työ- ja toimintaohjeiden päivitystä ja ylläpitoa
- oman työn tehtäväalueen kehittämiseen osallistumista

Haemme henkilöä, joka on asiakaspalveluhenkinen, avoin, positiivinen, hyvät yhteistyötaidot omaavaa, proaktiivinen sekä tiimityötaitoinen.

Työ on pääsääntöisesti arkisin tapahtuvaa päivätyötä, mutta työvuorot saattavat sijoittua klo 7-21 palveluaikojemme puitteissa.

Työn sijoituspaikkana on Hämeenlinna.

Työt alkavat sopimuksen mukaan maaliskuun aikana.


Edellytämme sinulta

Soveltuvaa IT- tai kaupallisen alan tutkintoa
Hyvää asiakaspalveluosaamista niin kirjallisesti kuin suullisesti (asiakkaiden palvelu sujuu sinulta luontevasti niin puhelimessa, kuin vaikka chatissa)
Itseohjautuvaa työskentelytapaa
Sujuvaa suomen kielen osaamista niin suullisesti kuin kirjallisesti
Hyvää englannin kielen taitoa


Tarjoamme sinulle

Kattavan ja perusteellisen perehdytyksen tehtävään
Mielenkiintoisen työtehtävän, missä pääset haastamaan itseäsi
Mahtavat työkaverit
Näköalapaikan yhteen Suomen suurimmista IT-taloista


Arvostamme

Luovaa ongelmanratkaisukykyä
Ruotsin kielen taitoa
Tuntemusta toiminnanohjausjärjestelmistä sekä ITIL-prosesseista
Hyvää asiakastuen toimintaympäristön tuntemusta (service desk)


Kiinnostuitko?

Rekisteröidy hakijaksi www.staffpoint.fi ja täytä hakemus huolellisesti sekä liitä hakemukseesi CV:si. Meille on erittäin tärkeää tietää mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa.

Tehtävään valituista henkilöistä tehdään hakijan suostumuksella perusmuotoinen turvallisuusselvitys (Turvallisuusselvityslaki 726/2014). Turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteesta www.supo.fi

Huom! Haastatteluiden ensimmäinen kierros tehdään videohaastattelutyökalun avulla eli tarkkailethan sähköpostiasi mahdollisen haastattelukutsun varalta.


Lisätietoja

Mia Viskari
Rekrytointikonsultti, Toimisto
StaffPoint Oy, Keskustori 1 A 2, 2.krs., 33100 TAMPERE
050 449 1481, vaihde 030 047 2000
mia.viskari@staffpoint.fi www.staffpoint.fi