IT-asiantuntija
StaffPoint

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 18.11.2020
Haemme asiakkaallemme Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskukselle (Valtori) määräaikaiseen työsuhteeseen 5

IT-ASIANTUNTIJAA

Työnkuva

Tehtävässä toimitaan loppukäyttäjän ensimmäisenä yhteydenottopisteenä. Tehtävän tarkoituksena on välittömästi ratkaista asiakkaan ICT-ongelma tai -palvelupyyntö. Tehtävässä osallistutaan valtion toimialariippumattomien palveluiden tuottamiseen ja se edellyttää asiakasorganisaatioiden ja niiden toimintatapojen tuntemusta. Tavoitteena on taata, että ICT-palveluiden käyttö on mahdollisimman häiriötöntä. Tehtävän haltija siis vastaa loppukäyttäjien yhteydenottoihin sekä käsittelee ja selvittää toiminnanohjausjärjestelmän kautta tulevia tukipyyntöjä. Toimen luonne on asiantuntija-rooli.

Tehtävät pitävät sisällään mm.

- ICT-järjestelmien ja laitteiden tukea
- neuvontaa ja vikatilanteiden selvittämistä
- palvelupyyntöjen käsittelyä ja tarvittaessa välittämistä eteenpäin
- osallistumista työjonojen purkamiseen
- tehtävien vastaanottamista asiakaskohtaisten kanavien mukaan (puhelin, tiketti, sähköposti, chat)
- ongelmanratkaisua etäyhteyksiä hyödyntäen
- työ- ja toimintaohjeiden päivitystä ja ylläpitoa
- oman työn tehtäväalueen kehittämiseen osallistumista

Haemme henkilöä, joka on asiakaspalveluhenkinen, avoin, positiivinen, hyvät yhteistyötaidot omaavaa, proaktiivinen sekä tiimityötaitoinen.

Työ on pääsääntöisesti arkisin tapahtuvaa päivätyötä, mutta satunnaisesti saattaa olla myös iltavuoroja, koska tuen palveluaika on klo 21 asti.

Työn sijoituspaikkana on Hämeenlinna.

Työt alkavat sopimuksen mukaan ja sopimus tehdään 31.12.2021 asti.


Edellytämme sinulta

Soveltuvaa IT- tai kaupallisen alan tutkintoa
Hyvää asiakaspalveluosaamista niin kirjallisesti kuin suullisesti
Itseohjautuvaa työskentelytapaa
Sujuvaa suomen kielen osaamista niin suullisesti kuin kirjallisesti
Hyvää englannin kielen taitoa


Tarjoamme sinulle

Mukavan ja mielenkiintoisen työtehtävän
Pitkän määräaikaisen työsuhteen


Arvostamme

Luovaa ongelmanratkaisukykyä
Ruotsin kielen taitoa
Tuntemusta toiminnanohjausjärjestelmistä sekä ITIL-prosesseista
Hyvää asiakastuen toimintaympäristön tuntemusta (service desk)


Kiinnostuitko?

Rekisteröidy hakijaksi www.staffpoint.fi ja täytä hakemus huolellisesti sekä liitä hakemukseesi CV:si. Meille on erittäin tärkeää tietää mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa.

Tehtävään valituista henkilöistä tehdään hakijan suostumuksella perusmuotoinen turvallisuusselvitys (Turvallisuusselvityslaki 726/2014). Turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteesta www.supo.fi

Huom! Haastatteluiden ensimmäinen kierros tehdään videohaastattelutyökalun avulla eli tarkkailethan sähköpostiasi mahdollisen haastattelukutsun varalta.


Lisätietoja

Linda Joyner
Rekrytointikonsultti, Toimisto, ICT, Call Center
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
045 788 169 95 || vaihde 030 047 2000
linda.joyner@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1401309
  • Tehtäväalue: IT/tietoliikenne, Toimistotyö
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 2.12.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Hämeenlinna