(Poistunut julkaisusta)

IT-asiantuntija, Service Desk
Fennia

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.11.2019

Tehtävän kuvaus

Tule rakentamaan tulevaisuuden Fenniaa! Olet omalta osaltasi päivittäin luomassa fennialaisten työkavereidesi kanssa parasta asiakaskokemusta. Meillä teet haasteellista työtä ja syvennät omaa osaamistasi muiden ammattilaisten joukossa.

Haemme Fennian tietohallintoon Helsingin Pasilaan IT-asiantuntijaa Service Deskiin vakituiseen työsuhteeseen. Olet avainasemassa palvelemassa sisäisiä asiakkaitamme osana muuta tiimiä. Tarjoamme sinulle hyvän opastuksen ja perehdytyksen, jotta voit onnistua tehtävässä. Tukenasi on osaava ja kannustava tiimi.

Service Deskin ammattilaisena neuvot Fennian käyttäjiä puhelimitse, sähköpostitse ja paikan päällä erilaisissa tietotekniikkaan liittyvissä häiriötilanteissa ja palvelupyynnöissä. Toimit myös käyttäjien yhteyshenkilönä palvelutoimittajiemme ja oman järjestelmätukemme suuntaan. Työskentelet tiimissä, joka tarjoaa erinomaista asiakaspalvelua ja saa erinomaista asiakaspalautetta.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän, asiantuntevan ja mukavan tiimin tuen, monipuoliset työsuhde-edut sekä viihtyisän työympäristön uudessa toimitalossamme hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Hakijalta odotamme

  • kokemusta IT-asiakaspalvelusta ja halua palvella asiakkaita mahdollisimman laadukkaasti
  • hyviä vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaitoja
  • kiinnostusta ja kykyä uuden oppimiseen
  • hyvää paineensietokykyä jatkuvasti muuttuvassa työympäristössä
  • Windows-ympäristön (työasemat ja lisälaitteet) ja Microsoft-tuotteiden (mm. Office-paketti, O365 -ympäristö) osaamista.
  • Active Directory -käyttäjähallinta
  • Microsoft Intune -hallinta
  • Microsoft Exchange Control Panel (O365 ECP) -sähköpostin hallinta
  • Verkkoympäristöjen perustuntemus ja käyttö (palvelinyhteydet, IP-osoitteet, hakemistopolut verkkolevyillä)
  • Laitehallinta ja tuntemus (työasemat, matkapuhelimet, tulostimet, oheislaitteet)

Lisätietoa tehtävästä antaa Service Desk -päällikkö Leena Raukola, puh. 040 7293570, parhaiten tavoitettavissa 5.11. klo 12 - 13:30 tai sähköpostitse leena.raukola@fennia.fi.

Tehtävän tiedot

Tehtävän kesto: Vakinainen
Työaika: Kokoaikainen

Tehtävän hakemista koskevat tiedot

Hae viimeistään: 12.11.2019
ID: C31813

Sähköiset hakemukset:

  • Hae tehtävää sähköisesti tämän linkin kautta.

Tehtävä

Ilmoitettujen työpaikkojen määrä: 1

Yhteystiedot

Lisätietoja tehtävästä

Leena Raukola Service Desk -päällikkö 040 729 3570 leena.raukola@fennia.fi