Tietoa tehtävästä
Nautitko ongelmanratkaisusta ja asiakastyöstä? Etsimme nyt asiakasyrityksellemme Frendylle Helsingin Service Desk -tiimiin uutta kollegaa moniasiakasympäristöön. Etsimällämme henkilöllä on kokemusta käyttäjätuessa työskentelystä, asiakaslähtöinen asenne sekä halu oppia uutta. Mikäli tunnistit itsesi, voit olla etsimämme uusi frendy.
Miksi Frendy?
Frendy on muodostunut useasta menestyneestä IT-alan asiantuntijayrityksestä, ja tulevaisuuden kasvussa Frendyä tukee pääomasijoittaja Procuritas. Frendyssä työskentelee noin 350 IT-osaajaa, jotka toimivat 15 paikkakunnalta käsin. Frendyn liikevaihto on noin 62 miljoonaa euroa. Frendy haluaa panostaa henkilöstönsä osaamiseen ja hyvinvointiin, hyviä uramahdollisuuksia unohtamatta. Työntekijöilleen Frendy tarjoaakin mm.
- Rennon työilmapiirin ja kasvuyrityksen tarjoamat urakehitysmahdollisuudet.
- Monipuolisen työnkuvan, jossa pääset tekemään työpyyntöjä laidasta laitaan oman osaamisen mukaan.
- Kattavat henkilöstöedut (vakuutukset, lounas- ja puhelinetu, kulttuurietu, työnantajan tarjoamat työvälineet, virkistystapahtumat ja monipuolinen työterveys).
- Lämminhenkiset työkaverit ja oikeasti työntekijöistään välittävän työnantajan tuen.
IT-Asiantuntijan työtehtävät
Pääasialliset tehtäväsi koostuvat työskentelystä Frendyn Service Desk -tiimissä moniasiakasympäristössä, jossa työskentely tapahtuu eri asiakasyrityksille ja -ympäristöille. Otat vastaan tukipyyntöjä sähköpostitse ja puhelimitse ja ratkaiset asiakkaiden IT-ongelmia etäyhteyksillä. Frendyn asiakkaiden tukipyynnöt painottuvat Windows-ympäristöön, mutta myös Apple-ympäristö on osalla asiakkaista käytössä.
Saat työtehtäviisi kattavan perehdytyksen sekä jatkuvaa valmennusta. Työskentely tapahtuu Frendyn Helsingin pääkonttorilla tai hybridimallina etänä sekä toimistolla. Perehdytyksen jälkeen voit työskennellä etänä niinä päivinä, kun työtehtävät eivät edellytä paikallaoloa.
Työtehtäväsi sisältävät:
- Tikettien ratkaisua ja toimintahäiriöiden selvittämistä
- M365-järjestelmähallintaa
- Windows ja MAC työasemien ongelmanratkaisua
Kuka sinä olet?
- Sinulla on kokemusta Service Desk -työskentelystä moniasiakasympäristössä
- Windows-työasemat ja -palvelimet ovat sinulle tuttuja
- Hallitset verkkolaitteiden perusteet
- Olet tottunut ratkaisemaan haastavampiakin tikettejä ja suhtaudut positiivisesti uusiin haasteisiin
- Kehität mielellään osaamistasi, vaikka kohtaamasi IT-ongelma ei olisi sinulle ennestään tuttu
- Olet asiakaspalveluhenkinen ja ymmärrät asiakkaan tarpeita
- Kommunikoit sujuvasti puhelimitse ja sähköpostitse
- Työskentelet sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi
- Sinulla on taito sisäistää uusien järjestelmien käyttö sekä etsit luontevasti tarvitsemaasi tietoa eri lähteistä
Eduksi tehtävässä katsotaan osaaminen Apple-ympäristöstä.
Mikäli tunnistit itsesi, hae tehtävään mahdollisimman pian alla olevasta linkistä! Hakemuksia otetaan vastaan vain Eilakaislan rekrytointijärjestelmän kautta. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja etenemme nopeasti sopivimpien ehdokkaiden kanssa. Hakuaika päättyy 14.11.2024.
Aloitus: Mahdollisimman pian / sopimuksen mukaan
Työaika: Kokoaikainen
Työn kesto: Vakituinen
Toimipiste: Lintulahdenkuja 10, Helsinki
Yhteystiedot: Lisätietoja tehtävästä antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Jennika Lahti sekä rekrytoiva esihenkilö Juha Kirsi (puh. 04578817939). Jennikan tavoitat parhaiten numerosta 050 343 2328 tai sähköpostitse osoitteesta jennika.lahti@eilakaisla.fi.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 14.11.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.