Tietoa tehtävästä
Aalto-yliopisto on rohkeiden ajattelijoiden yhteisö, jossa tiede ja taide kohtaavat tekniikan ja talouden. Tunnistamme ja ratkaisemme yhteiskunnan suuria haasteita ja rakennamme innovatiivista tulevaisuutta. Yliopistossa on kuusi korkeakoulua, noin 13 000 opiskelijaa ja yli 4000 työntekijää, joista yli 400 professoria. Kampuksemme sijaitsee Espoon Otaniemessä, mutta myös Mikkelissä on jonkin verran opetusta.
Liity tiimiimme
Aalto-yliopiston IT-palvelut (ITS) tukee tutkijoita, opettajia, muuta henkilöstöä sekä opiskelijoita tuottamalla maailmanluokan palveluita helpottamaan arkea ja mahdollistamaan joustavan ja turvallisen työskentelyn ajasta ja paikasta riippumatta. Meillä on merkittävä rooli digitalisaatiossa ja IT-käyttäjätuki on siitä käyttäjillemme näkyvin osa sekä kontaktipiste. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta aalto.fi/it.
Haemme kokopäivätyöhön
IT-alan ammattilaista IT- ja AV-lähitukeen
Mikäli työskentelet mielelläsi asiakasrajapinnassa ja teknisesti monipuolisessa kansainvälisessä yliopistoympäristössä, saatat olla etsimämme henkilö.
Mitä tarjoamme
Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän reipashenkisessä tiimissä, hyvät työvälineet sekä mahdollisuuden oman osaamisesi kehittämiseen. Käytössäsi on laajat oikeudet eri järjestelmiin, mm. työasema-, AV- AD-, ja verkkoympäristöihin liittyvien, asiakastilanteiden selvittämiseen. Tehtävässä riittää haastetta myös henkilölle, jolla on aiempaa AV- ja IT-tukikokemusta.
Tehtävänkuvaus
Tehtävässä työskentelet liikkuvassa IT- ja AV-tuessa lähellä asiakasta. Oman tiimisi lisäksi toimit yhteistyössä myös muiden ITS tiimien kanssa. Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Espoon Otaniemessä ja työaika sijoittuu arkisin toimistoaikoihin 8–17 välille.
Osaamisesi
Etsimme taitavaa ongelmanratkaisijaa, joka viihtyy ajoittain hektisessäkin työympäristössä. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön ovat erittäin tärkeitä tehtävässä menestymiselle.
Sinulla on soveltuva IT-alan koulutus tai loppuvaiheessa olevia opintoja. Arvostamme myös aiempaa kokemusta monipuolisesta IT-asiakaspalvelutyöstä sekä esitystekniikan ja tapahtumajärjestelyiden AV-osaamista.
Olet kiinnostunut Aalto-yliopiston IT-asioissa auttamisessa alati muuttuvassa IT-ympäristössä. Pystyt ratkaisemaan monipuolisesti mm. verkko-, tulostus- AV-, työasemalaitteisto- ja ajuriongelmia sekä asentamaan myös tutkimuskäytön erikoisohjelmistoja. Odotamme Windows-käyttöjärjestelmä ja M365-tuoteperheen hyvää hallintaa ja arvostamme Mac- ja Linux-työasemaympäristöjen osaamista.
Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja osaat kommunikoida asiakkaiden kanssa kahden kesken kasvotusten, puhelimessa ja sähköisiä kanavia käyttäen sekä suomeksi että englanniksi. Pystyt toimimaan kiireellisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti. Olet oma-aloitteinen, ratkaisukeskeinen ja pystyt omaksumaan uusia asioita nopeasti. Työskentelyotteesi on asiakaslähtöinen ja positiivinen unohtamatta vastuullisuutta ja huolellisuutta.
Itsenäisen työskentelyn lisäksi osaat toimia myös kollegoiden kanssa ryhmässä. Käytettyinä työkielinä ovat suomi ja englanti ja pystyt kommunikoimaan hyvin molemmilla kielillä sekä suullisesti että kirjallisesti.
Työ alkaa helmikuussa 2025 ja on ainakin aluksi määräaikainen 31.12.2025 asti.
Hakuohjeet ja lisätiedot
Rekisteröidy hakijaksi www.staffpoint.fi ja täytä hakemus huolellisesti sekä liitä hakemukseesi CV:si. Meille on erittäin tärkeää tietää mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa.
HUOM. Haastatteluiden ensimmäinen kierros tehdään videohaastattelutyökalun avulla eli tarkkailethan sähköpostiasi mahdollisen haastattelukutsun varalta.
Ota yhteyttä:
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 26.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.