Tietoa tehtävästä
Haemme aktiivista tekijää laskutus- & myyntireskontatiimiin
Toimit tärkeänä osana taloushallinto-organisaatiota, jossa vastaat yhdessä tiimin kanssa yritystemme laskutuksen sekä saatavien ja perinnän kokonaisprosessien asianmukaisuudesta ja korkeasta laadusta, mukaan lukien NDOD:n vaatimukset. Työtehtävä pitää sisällään myös kirjanpitoa, maksuliikennettä sekä raportointia niin konsernille kuin johtoryhmälle. Raportoit tehtävässäsi talouspäälliköllemme.
Menestyäksesi tehtävässä sinulla tulee olla vahva osaaminen reskontra- ja kirjanpitotehtävistä sekä hyvät asiakaspalvelutaidot & IT-valmiudet. Sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot ja kyky lukea erilaisia tilanteita ja tarpeita. Olet myös positiivinen ja eteenpäinpyrkivä tiimihengen luoja. Viet asioita eteenpäin vahvalla ratkaisukeskeisellä otteella ja varmistat, että hyvät ideat viedään toteutukseen asti.
Olet työotteeltasi innostunut, kehitysmyönteinen ja haluat auttaa myös muita onnistumaan. Suhtaudut erilaisiin työtehtäviin avoimesti, etkä pelkää rutiininomaista työskentelyä, joka on arkipäivää työssäsi.
Toivomme sinulta
joustavuutta, tarkkuutta, kehittävää työotetta ja kykyä viedä asioita maaliin
kykyä toimia tehokkaasti paineen alla
erinomaista tiimi- ja yhteistyökykyä
kykyä muuntautua jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä
vahvaa reskontra- ja kirjanpitokokemusta
sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa (kirjallinen ja suullinen)
vähintään alempaa korkeakoulututkintoa esim. tradenomi
Arvostamme myös aiempaa kokemusta myyntilaskutuksesta sekä -reskontrasta. Tehtävä vaatii hyviä IT-valmiuksia (erityisesti excel) sekä kykyä omaksua uusia ohjelmistoja.
Tarjoamme sinulle
mahdollisuuden monipuolisiin työtehtäviin yhteistyössä huipputiimin kanssa
mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä ammattilaisena
nykyaikaisen työympäristön Vantaan Koivuhaassa
mahdollisuuden hybridityömalliiin
monipuoliset henkilökuntaedut, kuten lounas- ja hierontaedun
yhteistä tekemistä myös työajan ulkopuolella: työyhteisömme on perustanut liikunta- ja kulttuurikerhon (mm. padel-vuoro, teatteri-iltoja)
Talousorganisaatiossa meillä työskentelee vajaa 20 henkilöä eri tiimeissä, joista laskutus ja myyntireskontra on yksi oma tiiminsä.
Tehtävän palkkaus alkaen 2.800 eur / kk. Tämän lisäksi mahdollisuus bonukseen.
Kiinnostuitko?
Haethan tehtävää mahdollisimman pian, mutta kuitenkin 23.5.2024. mennessä. Aloitamme haastattelut hakuaikana, ja sopivan kandidaatin löytyessä voidaan prosessissa myös edetä hakuajan aikana.
Lisätietoa tehtävästä antaa Hanna Sivunen (hanna.sivunen@aldautomotive.com) .
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 23.5.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.