(Poistunut julkaisusta)

Insight Strategist
Sanoma Media Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.12.2019

Markkinoinnin muuttuvassa toimintaympäristössä on yhä tärkeämpää oikean tiedon tuottaminen, ja sen jalostaminen liiketoiminnan tueksi. Meillä Sanoma Media Finlandin BtoB-yksikössä mainostaja-asiakkaiden, toimialojen, yleisöjen ja mediakäytön ymmärtäminen on keskeisessä roolissa liiketoiminnassamme.

Etsimme BtoB Insight -tiimiin uutta innokasta ja tiedonjanoista insight-strategia. Tulet toimimaan sekä  myyntiorganisaatiossa asiakkaidemme ympärille rakennetuissa asiakastiimeissä että yleisö- ja mediaryhmäkohtaisen insightin parissa. Päävastuualueinasi on kuluttaja-, toimiala- ja mediaryhmäkohtaisen tiedon tuottaminen, analysointi ja jalostaminen niin asiakkaiden strategisen markkinointiviestinnän suunnitteluun kuin tuotekehityksen tueksi.

Odotamme sinulta positiivista asennetta ja tiimityön taitoja. Tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa mutta pystyt myös työskentelemään itsenäisesti. Tehtävä edellyttää oma-aloitteisuutta, kokonaisuuksien hahmottamista, paineensietokykyä, tarkkuutta, projektihallintaa ja esiintymistaitoa.

Vaatimuksena on aikaisempi kokemus mediasta, tutkimustoiminnasta tai markkinoinnin tehtävistä. (esim. mediatoimisto). Markkinoinnin, markkinointiviestinnän ja/tai kuluttajaymmärryksen prosessit ovat sinulle tuttuja. Eduksi lasketaan ymmärrys eri mediaryhmien toimivuudesta.

Lisäksi hallitset erinomaisesti MS Office-ohjelmat ja englannin kielen.

Tehtävä on vakituinen. Kutsumme hakijoita haastatteluun tammikuussa. Lisätietoja tehtävästä antaa puhelimitse Head of Insight Kati Alijoki 19.12. klo 12.30-13.30 tai sähköpostitse kati.alijoki@sanoma.com