(Poistunut julkaisusta)

Insight Specialist
Oy Hartwall Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.8.2018

Haemme markkinointitiimiimme

INSIGHT SPECIALISTIA

vastaamaan kvantitatiivisista avaintutkimuksistamme kuten tuotelanseerauksia edeltävät kuluttajatutkimukset, brand tracking -tutkimukset sekä asiakastyytyväisyystutkimukset. Tehtävässä vastaat koko tutkimusten elinkaaresta aina niiden ostosta tiedon omistajuuteen ja hallintaan, tarvittavaan jatkojalostamiseen sekä insightien kiteyttämiseen ja jalkauttamiseen kaupallisen päätöksenteon tueksi. Vastuullasi on vahvasti myös tutkimustyökalujemme ja -prosessiemme kehittäminen. Raportoit markkinointitiimin tutkimus- ja kehityspäällikölle ja toimipaikkasi sijaitsee pääkonttorillamme, Helsingin Pitäjänmäessä.

Voit olla etsimämme henkilö, mikäli sinulla on

  • tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto (esim. kaupallinen, tilastotiede tai matematiikka)
  • muutaman vuoden työkokemus kvantitatiivisesta tutkimuksesta tai analyytikon tehtävistä
  • aito intohimo tiedon analysointiin
  • erinomainen kyky hahmottaa kokonaisuuksia
  • itsenäinen työskentelyote
  • hyvät vuorovaikutus- ja esiintymistaidot
  • kyky kommunikoida sujuvasti suomeksi ja englanniksi

Katsomme eduksi

  • Big Data -osaamisen
  • päivittäistavarakaupan tuntemuksen

Tarjoamme sinulle

  • mielenkiintoisen tehtävän, jossa sinulla on loistava mahdollisuus päästä kehittämään tutkimustemme kokonaisuutta ja käytäntöjä huippubrändiemme parissa, juoma-alan näköalapaikalla
  • mukavan työyhteisön ja -ympäristön, jossa viihdytään pitkään ja tuetaan ammatillista kehittymistäsi
  • kilpailukykyiset työsuhde-edut

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa to 9.8. klo 15.00 – 16.00 ja ti 14.8. klo 14.00 – 15.00 tutkimus- ja kehityspäällikkö Maija Ankkuri, p. 040 558 1730. Hae tehtävää 19.8. mennessä sähköisen hakulomakkeemme kautta. Liitäthän mukaan myös palkkatoiveesi.