Insight Manager
Dagmar Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.9.2018

Mitä me tarjoamme sinulle?

Dagmar tarjoaa näköalapaikan markkinointimaailmaan. Tiedolla johtamisen yksikkömme Dagmar Drive katsoo numeroiden taakse ja luo kasvun mahdollisuuksia. Kehitämme uudenlaisia toimintamalleja eri datalähteitä integroiden ja varmistamme, että luovat ideat jalostuvat mitattaviksi tuloksiksi. Innostumme yhtä lailla kuluttajien arjen kokemuksista kuin tekoälyn mahdollisuuksistakin. Asiakkaidemme luotettuna kumppanina rakennamme tiedosta uutta liiketoimintaa.

Upeiden asiakkaiden ja työkavereiden lisäksi saat mielenkiintoisen työn, jossa voit vaikuttaa, hyvät edut sekä mahdollisuuden laajentaa osaamistasi osana Suomen johtavaa markkinointitoimistoa.

Työn kuvaus ja osaamisprofiili

Toimit tutkimustiimissä kuluttajanäkemyksen asiantuntijana ja luot tietoa liiketoiminta- ja markkinointipäätösten tueksi. Työsi painottuu markkinatutkimukseen, mutta teet tiivistä yhteistyötä myös analytiikan, data sciencen, markkinointiteknologian ja digitaalisen markkinoinnin osaajien kanssa.

Kartoitat tiedontarpeita ja toteutat projekteja asiakkaille. Osallistut Suomen merkittävimpien yritysten markkinoinnin ja tiedolla johtamisen kehittämiseen. Vaikutat osaltasi siihen, kuinka tuloksia hyödynnetään käytännössä. Jaat osaamistasi eri alojen asiantuntijoille, jatkuvasti myös omaa osaamistasi kasvattaen.

Odotamme, että olet menestyksellisesti toteuttanut tutkimusprojekteja ainakin joillakin seuraavista alueista: kuluttajaymmärrys ja segmentoinnit, markkinoinnin tehokkuuden tutkiminen, mainonnan tutkimukset, brändin kehittäminen, tuote- ja palvelukehitys, hinnoittelu, etnografiset ja muut kvalitatiiviset menetelmät.

Käytät sujuvasti Exceliä, PowerPointia ja Wordia ja innostut myös uusista raportoinnin ja visualisoinnin tavoista. SPSS:n ja muiden tilastollisten analyysiohjelmistojen tuntemus on plussaa, mutta ei vaatimus.

Kokemusvuosia tärkeämpää on soveltuvuus työhön ja osaksi tiimiämme. Lähtökohtaisesti mielessämme on henkilö, jolla on 2-10 vuoden kokemus markkinatutkimusten parista, esimerkiksi markkinointi- tai tutkimustoimistosta tai asiakkaan puolelta tiiviisti toteutukseen osallistuen.

Millaista henkilöä haemme?

Uskomme sinun sopivan tiimiimme erityisen hyvin, jos tunnistat itsesi seuraavista kuvauksista.

Olet luova ja analyyttinen. Muodostat nopeasti perustellun näkemyksen tilanteista, mutta et rajoita ajatteluasi liikaa. Osaat soveltaa ja nautit ideoinnista. Katsot isoa kuvaa, mutta muistat olla herkkä myös sille, miten ihmiset arjessa tuntevat ja ajattelevat. Osaat kiteyttää datamassasta oleellisen.

Viihdyt asiakkaiden parissa. Pystyt jäsentämään nopeasti hyvin erilaisten asiakkaiden esittämiä haasteita, keskustelemaan ja tarjoamaan asiakkaalle ratkaisun. Selviät myös yllättävistä eteen tulevista ongelmista. Tuot näkemyksesi rohkeasti esiin ja osaat perustella ne selkeästi ja uskottavasti sekä suomen että englannin kielellä.

Olet valmis laittamaan kädet saveen. Osallistut mielelläsi kaikkiin projektin vaiheisiin ideoinnista toteutukseen, tulosten esittelystä niiden käytäntöön viemiseen. Teet yhteistyötä tiimin kanssa, mutta vastaat tutkijana projektiesi eri vaiheiden onnistumisesta.

Olet hyvä projektinhallinnassa. Pidät langat käsissäsi, ennakoit ja otat muiden aikataulut huomioon. Pysyt rauhallisena kiireessä ja joustat tarvittaessa. Haluat olla osa yritystä, jossa sinulle annetaan vastuuta myös oman työsi organisoinnin suhteen.

Olet kiinnostunut laaja-alaisesti markkinointiin, kulutukseen ja yhteiskuntaan liittyvistä kysymyksistä. Asiakkaidemme haasteiden kautta paneudumme työssämme lukuisten eri toimialojen kysymyksiin (esim. FMCG, kestokulutus, vapaa-aika, matkailu, finanssiala ja autoala).

Haluat päästä kehittämään uutta ja kehittymään myös itse.  Olet kiinnostunut kaikenlaisen datan hyödyntämisestä näkemyksen muodostamisessa. Seuraat aktiivisesti alan kehitystä ja haluat päästä soveltamaan osaamistasi Suomen johtavien yritysten kanssa.

Ymmärrät, että parhaat asiakassuhteemme rakentuvat aina laadukkaille projekteille, tinkimättömälle asiantuntemukselle ja asiakkaidemme luotettuna kumppanina toimimiselle.

Kiinnostuitko?

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 25.9.2018 mennessä Customer Insight Director Kirsi Laaksolle, kirsi.laakso@dagmar.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kirsi Laakso, 050 346 3481 pe 14.9. klo 13-14 tai pe 21.9. klo 13-14.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1182031
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Sähköposti: Lähetä sähköpostia
  • Sijainti: Helsinki
  • Lisätietoja antaa: Kirsi Laakso, 050 346 3481 pe 14.9. klo 13-14 tai pe 21.9. klo 13-14.