(Poistunut julkaisusta)

Infopisteen asiakaspalveluhenkilö - Jyväskylä
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.3.2019

Etsimme asiakkaallemme vakituiseen työsuhteeseen reipastaja tehokasta asiakaspalvelijaa työskentelemään autoliikkeen infopisteen monipuolisissa tehtävissä. Asiakkaamme on pitkään alalla toiminut täyden palvelun autotalo. Toivottu aloitus tehtävässä on sopimuksen mukaan kevään aikana. Haethan paikkaa pikaisesti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja teemme valinnan sopivan henkilön löydyttyä.

Monipuolinen tehtävänkuva

Asiakaspalvelijana toimenkuvaasi kuuluu niin sisäinen kuin ulkoinenkin asiakaspalvelu ja neuvonta infopisteessä. Tehtävässäsi vastaat muun muassa käteiskassan hoidosta sekä infon sähköposti- ja puhelinliikenteestä. Laskujen käsittely ja kuluviennit kuuluvat myös päivittäisiin työtehtäviisi. Työssäsi käytät sujuvasti tietokonetta ja useita eri ohjelmistoja samanaikaisesti. Lisäksi huolehdit työssäsi asiakastilojen siisteydestä ja muista päivittäisistä tehtävistä. Toivomme, että avustat mielelläsi myös muita työntekijöitä heidän tehtävissään tarvittaessa.

Mitä odotamme?

Toivomme sinulta ennakkoluulotonta, reipasta ja asiakaspalvelulähtöistä asennetta. Tehtävässä menestymistä edesauttaa aikaisempi työkokemus asiakaspalvelutehtävissä sekä aito halu ja kiinnostus työskennellä monipuolisissa infon ja toimiston työtehtävissä. Viihdyt mainiosti rutiininomaisissa työtehtävissä, mutta et myöskään kaihda nopeasti muuttuvia tilanteita.

Sitoutuneelle ja motivoituneelle työntekijälle tarjoamme pitkäaikaisen työsuhteen vakavaraisessa yrityksessä, hyvähenkisen työyhteisön tuen sekä mielenkiintoisen ja monipuolisen autoalan työtehtävän.

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Kaisa Immonen, puh. 0400 270 860 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi.
Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 22.3.2019 mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi