(Poistunut julkaisusta)

Inbound Marketing Guru (Helsinki, muu)
Elisa Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.1.2021

Kiinnostaako työskentely liiketoimintojen rajapinnat leikkaavassa adaptiivisessa huipputiimissä asiakaskokemuksen kehittämisen parissa, markkinoinnin ja myynnin tehtävissä? Haluatko olla vaikuttamassa siihen, että luomme arvoa asiakkaidemme suuntaan, teemme vaikuttavaa markkinointiviestintää ja hyödynnämme kohdennetun markkinoinnin mahdollisuuksia? Haluatko luoda inbound-markkinoinnin kampanjoita, edistää dataharvestoinnin kautta parempaa asiakasymmärrystä, markkinoinnin kohdennusta, sekä pureutua data-analyysiin markkinointiviestinnän mitattavuuden ja tuloksellisuuden mahdollistamiseksi?

Haemme nyt CX tiimiimme lisävahvistusta vakituiseen tehtävään - oletko sinä meidän tuleva tiimikaverimme Inbound Marketing Guru?

Tehtävänkuvaus: 

Työskentelet tiiviissä yhteistyössä CX-liiketoiminnan myynnin, markkinoinnin ja erilaisten yhteistyökumppaneidemme kanssa. Toimit itsenäisesti osana Elisan CX liiketoiminnan markkinointitiimiä keskittyen inbound markkinointiin ja markkinoinnin automaation kehittämiseen. Pääset hands-on rakentamaan automaatio-flown malleja ja pohtimaan mm. data-analytiikkaa ja sitä, kuinka saadaan dataa keskitettyä ja hallinnoitua.

Olet avainroolissa, sillä juuri tämä tekeminen rakentaa Elisan CX top-of-mind tunnettuutta ja positioitumista markkinassa sekä CX-päättäjien mielissä. Vahvassa kasvussa oleva CX liiketoiminta keskittyy erityisesti asioinnin eli digitaalisen markkinoinnin, monikanavaisen myynnin ja asiakaspalvelun edistämiseen sekä yksityisen sektorin että julkisen sektorin asiakkaillemme. Meidän ihmiset ovat innostuneita, osaavia, motivoituneita ja vastuutuntoisia, ja välillä työskennellään tiimillä ja välillä soolona. Kukaan ei jää yksin, ja meillä kaikki pelaavat yhteen!

Toimintafilosofiamme CX liiketoiminnan osalta on rakentaa palvelumuotoilun ja parhaiden teknologioiden avulla lisäarvoa nykyisille asiakkaillemme sekä uusille asiakkaillemme. Luomme kestävästi vastuullisia, aikaa kestäviä yritysasiakaskumppanuuksia, edistämme asiakkaidemme sekä omaa innovaatiotoimintaa hyödyntämällä parhaita käytänteitä sekä sovellamme älykkäitä automaatioita muotoilun keinoin asiakasrajapintoihin alan johtavia teknologioita (mm. AI/RPA, sovelluskehitys, puheentunnistus, asiakaspalveluratkaisut, Microsoft teknologiat) hyödyntäen. Yhteisenä tavoitteenamme on edistää digitalisaatiolla kestävästi vastuullista tulevaisuutta luomalla erinomaisia asiakas- ja työntekijäkokemuksia arjessa.

Mitä toivomme sinulta?

Koska olet hands-on tyyppi, nautit päästessäsi rakentamaan markkinoinnin automaation avulla liidigeneroinnin koneistoa aina kampanjakohtaisista workflowsta näitä tukeviin monikanavaisiin optimointeihin hakusanoista mainontaan ja tulosten mittaamiseen saakka. Et malta odottaa, että pääset toteuttamaan myös nerokkaita data harvestointimalleja. Suhtaudut teknologiaan uteliaisuudella ja sen mitä et osaa, opettelet kokeiluiden kautta rohkeasti. Törmätessäsi esteeseen, et lannistu vaan löydät ratkaisun vaikka kiertotien kautta. Olet kiinnostunut työsi tuloksena syntyvästä datasta ja pyrit luontaisesti saavuttamaan tai jopa ylittämään tavoitteet. Jotta sekä viihtyisit että menestyisit tehtävässä, toivomme sinulta: 

  • Tehtävään soveltuvaa kaupallista ja/tai teknistä koulutusta 
  • Hands-on osaamista ja näkemyksellisyyttä markkinointiautomaation tuloksellisesta hyödyntämisestä ja kehittämisestä
  • Intohimoa ja näyttöjä inbound markkinoinnista myynnin tukena
  • Ymmärrystä ja kokemusta data-analytiikasta, hakusanamainonnasta (SEM), display ja/tai some mainonnasta sekä hakukoneoptimoinnista (SEO) 
  • Rohkeutta, proaktiivisuutta, itseohjautuvuutta sekä kykyä hallita omaa ajankäyttöä
  • Erinomaisia yhteistyötaitoja, #rakkaudestalajiin -asennetta ja sopeutumiskykyä jatkuvassa muutoksessa 

Arvostamme lisäksi ymmärrystä harvestointimalleista, Account Based Marketingista sekä digitaalisen markkinoinnin ja CX kentän sertifiointeja. 

Elisalaiseen tapaan meillä töiden tekeminen on joustavaa, niin ajan kuin paikankin suhteen, sillä olemme jo pitkään työskennelleet vahvan etätyökulttuurin piirissä. Äärimmäisen joustavan työkulttuurimme lisäksi tarjoamme osaavan ja oppivan organisaation tuen työllesi, fiksut ja modernit työvälineet, asiantuntevan työyhteisön, jossa työn tekeminen on hauskaa. Isossa kuvassa teemme työtä, jolla on merkitystä koko yhteiskunnalle (Elisa on Top 10 suomalainen yhteisöveronmaksaja). Elisa on monena peräkkäisenä vuotena ollut yksi Suomen parhaista työpaikoista, ja syystäkin! Lue täältä lisää Elisasta ja elisalaisista.

Hae! Mikäli sinä voisit mielestäsi olla tiimimme seuraava vahvistus, niin lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen, jossa kerrot tarkemmin etenkin työkokemuksestasi, näytöistäsi ja tulevaisuuden toiveistasi digitaalisen markkinoinnin sekä myynnin parissa, niin jatkamme keskusteluja!

Jäikö tehtävästä tai Elisasta kysyttävää?
 Hanna-Maija Kiviranta (Head of CX Insights) vastaa mielellään kysymyksiisi: 0458093444. Tavoitat myös sähköpostilla hanna-maija.kiviranta (a) elisa.fi