(Poistunut julkaisusta)

ICT-tukihenkilö Palvelukeskus Helsingille
Eezy Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.1.2021

YRITYSESITTELY

Palvelukeskus Helsinki kehittää ja tuottaa puhelin- ja hyvinvointipalveluita Helsingin kaupungin toimialoille ja liikelaitoksille sekä tukee kotona asumista monipuolisilla teknisillä ratkaisuilla ja palveluilla.

 

Lisäksi Palvelukeskus Helsinki toimii kumppanina Helsingin kaupungin kouluissa ja päiväkodeissa, monipuolisissa palvelukeskuksissa, palvelutaloissa sekä sairaaloissa. Palvelukeskus on mukana yli 100 000 ruokahetkessä päivittäin ja siellä hoidetaan myös siivouspalveluita.

Palvelukeskus tarjoaa parhaan palvelukokemuksen asiakkaille, sidosryhmille ja henkilöstölle ”Parasta yhdessä” –arvolupauksen mukaisesti. Palvelukeskus on Helsingin kaupungin liikelaitos ja se työllistää noin 1500 henkilöä.

Palvelukeskus Helsinki - Parasta yhdessä!

TEHTÄVÄNKUVAUS

Etsimme Helsingin kaupungin Palvelukeskus-liikelaitokselle kasvun myötä ICT-tukihenkilöä Helpdesk-tiimiin!

 

Tässä työssä pääset yhdistämään mielenkiintosi tietotekniikkaa kohtaan sekä intohimosi asiakaspalveluun. ICT-tukihenkilönä toimit Helsingin kaupungilla käytössä olevan puhelinjärjestelmän Genesyksen tukielimenä sekä teet tiivistä yhteistyötä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa. Lisäksi tulet hoitamaan Helsingin kaupungin monen toimialan puhelin- ja liittymätilauksia ja pääset osaltasi mukaan Palvelukeskuksen pilotteihin ja hankkeisiin.

 

Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin Vallillassa. Työ on kokoaikainen huhtikuun 2021 loppuun, jonka jälkeen jatko on mahdollinen. Työpäivät ovat ma-pe vaihdellen klo 6:30-18:00 välillä.

 

Käy tutustumassa Helsingin Palvelukeskuksen Helpdesk työhön alla olevasta linkistä:

https://www.youtube.com/watch?v=7hgIjoztbfI

TARJOAMME SINULLE: 

• Esimiesten ja työkavereiden tuen sekä vaihtelevan ja ihmisläheisen työsympäristön

• Kattavan perehdytyksen työhösi

• Mahdollisuuden etätyöskentelyyn

 

MENESTYMINEN TEHTÄVÄSSÄ EDELLYTTÄÄ:

• Hyviä tietoteknisiä taitoja ja kykyä oppia nopeasti uusien ohjelmien käyttö

• Tarkkuutta, pitkäjänteisyyttä ja oma-aloitteellisuutta

• Asiakaspalvelukokemusta ja hyvää paineensietokykyä

• Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielentaito katsotaan eduksi

 

TOIVOMME SINULTA: 

• Halua oppia uutta ja kehittää omaa osaamistasi

• Sopeutumiskykyä alati muuttuvaan työympäristöön ja työkenttään

• Aikaisempi kokemus vastaavasta tehtävästä katsotaan eduksesi

MUUTA

Tehtävään valitun henkilön kanssa solmitaan määräaikainen työsuhde Eezy Henkilöstöpalveluiden kanssa, jonka jälkeen jatko on mahdollinen.

 

Hakijoita haastatellaan jo hakuajan puitteissa ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

 

Lisätietoja tehtävästä antaa Eezyn HR-konsultti Essi Mäkinen arkisin klo 9-15 numerosta 040 307 5107 tai essi.makinen@eezy.fi

Eezy Oyj on Suomen monipuolisin henkilöstöpalveluja tarjoava yritys, joka tuntee työelämän Hangosta Utsjoelle ja työllistää noin 30 000 ihmistä. Vuonna 2018 yhteenlaskettu liikevaihtomme oli noin 300 miljoonaa euroa ja kasvumme jatkuu. Tavoitteenamme on olla markkinajohtaja Suomessa vuoteen 2022 mennessä. Lisätietoja: www.eezy.fi